FORD MOTOR COMPANY, s. r. o. přišla s nabíkou pro zájemce o koupi nového vozu s modrým oválem ve znaku. Pro modely Fiesta, EcoSport, Puma, Focus a nová Kuga totiž zákazníkům nabízí výkupní bonus až 50 000 Kč nad rámec výkupních slev, pokud nabídnou autorizovanému prodejci Ford svůj starý vůz na protiúčet.
Konkrétní výše tohoto výkupního bonusu se liší podle modelu a stupně výbavy nově pořizovaného Fordu. Pro model Fiesta tak jde o 10 – 20 000 Kč, pro EcoSport a Pumu o 20 – 30 000 Kč, pro Focus o 15 – 20 000 Kč a pro nejnovější přírůstek do modelové rodiny Fordu, model Kuga, dokonce až o 40 – 50 000 Kč. Bonus se vždy vztahuje na nákup nových a dosud neregistrovaných vozů.
„Náš výkupní bonus, to je vlastně jistá forma šrotovného,“ vysvětluje Libor Beneš, Country manager českého Fordu. „Chceme prostě přispět k tomu, aby se prodej nových vozů zase rozhýbal - a výkupní bonus by tomu měl napomoci. Jak víte, v mnoha okolních státech právě teď šrotovné zavádějí, nebo to aspoň připravují. V České republice zatím žádný státem podporovaný bonus vyhlášen nebyl, a tak s ním přicházíme sami, protože se domníváme, že je to ten správný nástroj pro povzbuzení trhu i u nás.“
Pro zájemce o vozy Ford Puma nebo Ford Kuga má pak český Ford ještě jedno příjemné překvapení. Když si totiž zákazník svůj vůz sestaví v konfigurátoru na adrese www.ford.cz, objednávku odešlou dealerovi a vůz pak skutečně zakoupí, dostane ještě poukaz na 5 000 Kč, který může využít na servisní práce, či nákup příslušenství nebo náhradních dílů.
Obě výše zmíněné akce platí prozatím do 30. června 2020 u všech autorizovaných partnerů Ford v České republice.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?