Značky koncernu PSA, stejně jako celý evropský automobilový průmysl, musely v zájmu ochrany zdraví zásadně omezit či přizpůsobit své aktivity. Značky Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice se zavázaly zachovat provoz svých servisů a zajistit opravy vozidel, což je důležité zejména pro udržení zásobování, zásilkových a doručovacích služeb, ale také z pohledu udržení možnosti individuální přepravy osob. Současně byla přijata přísná opatření pro ochranu zdraví zaměstnanců servisů i klientů.
Našim servisům zajišťujeme pomoc a podporu od samého začátku. Vydali jsme souhrn doporučení, jak bezpečně zajišťovat servisní služby a současně omezit osobní kontakt. Navíc jsme se rozhodli urychlit zavedení nástroje Videocheck pro on-line potvrzení rozsahu zakázky se zákazníkem, včetně vytvoření seznamu prací a souhlasu zákazníka. Díky tomuto nástroji jsme schopni vůz důkladně prověřit a předložit našim klientům důvěryhodný report, který je srovnatelný s výsledkem prohlídky vozu za přítomnosti klienta,“ říká Jan Matoušek, ředitel oddělení náhradních dílů a poprodejního servisu pro značky Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice.
Videocheck vyžaduje aplikaci, jež budou mít k dispozici veškeré servisy všech značek koncernu PSA v ČR. Aplikace pořídí kvalitní videozáznam z kompletní prohlídky vozu, které je vůz podroben. Mechanik na konci prohlídky vytvoří videozáznam, ve kterém rekapituluje veškerá zjištění z detailní inspekce vozu, přičemž může postupovat podle rozsáhlého formuláře, který je součástí aplikace Videocheck. Vyplněný formulář společně s videozáznamem zaslaný klientovi pak představuje zcela transparentní a důvěryhodný podklad pro rozhodnutí klienta o dokončení zakázky.
„Vzhledem k mimořádné situaci a ve snaze co nejvíce zmírnit starosti uživatelů s provozem auta jsme rozhodli umožnit výjimečně toleranci překročení intervalu pro pravidelnou prohlídku. Naše servisy budou nyní akceptovat překročení servisního intervalu až o 3000 km nebo 3 měsíce pro značky Peugeot, Citroën a DS a o 1500 km a 1 měsíc pro značku OPEL, aniž by byla dotčena záruka. Aby vozy plnily správně svoji funkci, je třeba jim zajistit příslušnou údržbu a servis. Naše sítě jsou plně připraveny poskytnout tyto služby, avšak v rámci celkové koordinace a nastavených bezpečnostních opatření žádáme naše klienty, aby v případě potřeby navštívit servis vždy nejdříve telefonicky nebo elektronicky kontaktovali zaměstnance našich servisů a domluvili se s nimi na způsobu přijetí vozidla do servisu. Naši partneři jsou připraveni zákazníkům poskytnout informace a doporučení i v případě záručních oprav,“ říká Jan Matoušek.
Telefonická a elektronická komunikace je v současné době zásadní i pro zachování prodeje nových vozů. Ten je důležitý jak s ohledem na potřeby dodání vozidel nutných k zajištění zásobování, tak i s ohledem na uspokojení privátní poptávky pro zajištění individuální přepravy osob.
Prodejci značek Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice aplikují proces prodeje nových vozů s vyloučením osobního kontaktu se zákazníky. Doprava vozů z centrálního skladu stejně jako z překladišť skupiny PSA funguje bez větších omezení. Distančně objednaná vozidla jsou pak zákazníkům předávána mimo provozovnu koncesionáře.
Prostřednictvím telefonické a on-line komunikace a s vyloučením osobního kontaktu probíhají i aktivity programu certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select. Nabídka ojetých vozů na webových stránkách emilfreyselect.cz je zákazníkům k dispozici pro telefonické rezervace vozidel.
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.