Popularita e-skútrů stále roste, díky nim nemusíme ve městě řešit ranní špičku ani složité a drahé parkování. Snadno s nimi prokličkujeme kolonou a zaparkovat můžeme kdekoliv na ulici zdarma.
E-skútr HECHT COCIS ve stylu chopperElektrický skútr s homologací pro provoz na pozemních komunikacích. Elegantní dopravní prostředek, který nevypouští do ovzduší žádné škodlivé emise a jeho provoz je velmi levný. Kilometr jízdy stojí většinou jen několik haléřů. Nízký e-skútr se širokými pneumatikami má nosnost až 180 kg, takže pohodlně sveze kromě řidiče také spolujezdce. Dvousedadlo je na takovou jízdu připraveno i speciální opěrkou. Na jedno nabití ujede i 60 km a jeho maximální rychlost je až 45 km/h. Vybaven je bezuhlíkovým motorem s výkonem 1500 kW. E-skútry COCIS jsou k dostání v několika barevných provedeních za 29 990 Kč.
Úsporný e-skútr HECHT GRACEModerní elektrický skútr Grace je ideální do města a pořídíte jej za rozumnou cenu. Jeho hlavní výhodou je ekonomický a ekologický provoz, stejně jako vysoká spolehlivost a snadná údržba. Skútr je napájen ze sady bezúdržbových akumulátorů, které na jedno nabití ujedou až 50 km. Skutečný dojezd pak samozřejmě závisí na stylu jízdy, hmotnosti řidiče, případně i spolujezdce a samozřejmě i na terénu. Maximální rychlost je omezena na 45 km/h tak, aby stroj splňoval požadavky pro provoz s řidičským oprávněním skupiny AM, které je možné získat již od 15 let. K dostání za 27 990 Kč.
Moderní e-skútr HECHT EQUISElektro skútr Equis získal svůj název od latinského slova equitatus, což je v překladu jízda. A hrdě mu dostojí. Skútr nabízí moderní, ekologickou a zároveň velmi ekonomickou možnost přepravy především po městě. Předností skútru je kromě stylového provedení a tichého provozu, také nízká pořizovací i provozní cena. Nechybí ani uzamykatelný úložný box.Dojezd na jedno nabití je až 65 km. Plně nabitý je skútr během 6-8 hodin. Maximální rychlost je 45 km/h a maximální hmotnost zatížení je 135 kg, uveze tedy i dvě osoby. K dostání za 29 990 Kč.
Retro e-skútr HECHT CITISElektrický skútr v retro provedení je ideální především do města. Vybaven je vším, co budete během jízdy potřebovat. Nechybí tak úsporné LED světlomety, které šetří energii baterie, přehledný digitální tachometr, ovládací prvky na řídítkách, zpátečka, přední a zadní kotoučové brzdy a kvalitní akumulátory s dojezdem až 60 km na jedno nabití. Dále je skútr vybaven například také zámkem řídítek či úložným prostorem pod sedadlem. Maximální rychlost je 45 km/h tak, aby stroj splňoval požadavky pro provoz s řidičským oprávněním skupiny AM, které je možné získat již od 15 let. K dostání jsou ve třech barevných provedeních: modré, stříbrné a bílé za 37 990 Kč
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?