DISKUZE K ČLÁNKU Sainz o nehodě v Soči: Byly to nejhorší dvě vteřiny mého života

Tu situaci máme mnozí ještě před očima. Třetí trénink na trati ruské Grand Prix v Soči, španělský pilot Carlos Sainz jr. lehce kolidoval s ochrannou zdí a v zatáčce 13 sešrotoval svůj vůz způsobem, z nějž běhal ještě hodnou chvíli mráz po zádech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz o nehodě v Soči: Byly to nejhorší dvě vteřiny mého života

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 18.01.2016 16:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2016 11:57
Jde o to, že v takovém případě se musí záchranáři… »
» uzivatel001465 (Hlasovali 4 lidé) 18.01.2016 15:11
Já mám takovej pocit, že tahle skutečnost už… »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 18.01.2016 16:57
hm, tak to jsem zase objevil ameriku............ … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Sunkael

    Sunkael

    78.45.153.XXX
    Těch 17 minut je opravdu hodně, tohle by šlo taky nějak promyslet, aby pilot nečekal v podobné situaci tak dlouho na vyproštění.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Jde o to, že v takovém případě se musí záchranáři nejdřív přesvědčit o stavu pilota, pokud možno zafixovat jeho polohu, aby při překotném tahání jeho těla z auta nedošlo k újmě na zdraví. Leč nejsem odborník, tak netuším, jestli z hlediska lékařského muselo ono zabezpečení trvat tak dlouho.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        když už se teď tolik probírá ta bezpečnost, tak by možná mohla být pro takovéhle případy konstrukce kokpitu uzpůsobena tak, aby bylo možné zavěsit celou skořepinu sedačky a z auta ji i s pilotem vytáhnout. pak by byl stále fixovaný a venku z auta vyproštěný by byl hodně rychle.....

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          Tome, já mám pocit, že tohle se už kdysi řešilo, ale tuším, že to pohořelo na skutečnosti, že mohou nastat případy, kdy by sedačka vytáhnout prostě nešla. Každopádně to v záběru bezpečnostní komise bylo.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001465

          uzivatel001465

          160.217.212.XXX
          Já mám takovej pocit, že tahle skutečnost už nějaký pátek funguje. Sedačka by měla držet jen na jednom šroubu (někde nevim kde) a měla by jít vytáhnout s pilotem, aniž by se s ním muselo hýbat. Četl jsem o tom už někdy okolo roku 2000. Bohužel už ale nevím kde. Ale bylo to tam psané formou, že už se to používá, ne že se o tom přemýšlí.

          Ona i kombinéza (nevím jak teď, protože ta feature z ní zmizela) je k jednoduchému vytažení závodníka uzpůsobená. "Frčky" na ramenou a jejich vybrání musí udržet více než váhu každého závodníka, aby ho s fixovanou hlavou bylo možné bezpečně a rychle vytáhnout z kokpitu.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama