DISKUZE K ČLÁNKU Toro Rosso je vylepšením motoru nadšeno. Honda zjišťuje, zda jej bude moci v GP Japonska nasadit

Honda si tento týden opět vyzkouší svou vylepšenou pohonnou jednotku, kterou do vozů Toro Rosso nasadila již minulý týden v pátek během tréninků v Soči. Kvůli potížím ale jejich závodní debut odložila.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Toro Rosso je vylepšením motoru nadšeno. Honda zjišťuje, zda jej bude moci v GP Japonska nasadit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 05.10.2018 07:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 4 lidé) 02.10.2018 09:52
Pokud budou mít Renault a Hodna přibližně… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 02.10.2018 13:56
Já jsem při info o výkonech motorů dost skeptický… »
» kakaa (Hlasovali 4 lidé) 02.10.2018 16:56
Rendl zapláče, až ho bude pojíždět TR a RB bude… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Zlepšený motor by TR pomohl odrazit nápor Sauberu, už jsou k nim nebezpečně na dosah.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    46.135.1.XXX
    Rendl zapláče, až ho bude pojíždět TR a RB bude nahánět F a M. Ne, že bych věřil hondě, ale sezony s mclarenem nejsou vypovídající a jakoby nebyly. Nic, hlavně že už nebudu muset poslouchat Nandovy nářky a doufám, že nebude opruzovat v padocku víc než na vc Španělska 21

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Jenže to nebude o motoru, ale o šásku a aeru. A klidně se to může stát....

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Radon

      Radon

      84.242.97.XXX
      Sezony s McL jakoby nebyly? To nemyslíš vážně - a kde Honda dospěla k tomuto bodu (že podepsala TR a Red Bull? Tři roky "testovala" a často ani nedojížděla kvalifikaci, měnila motory jak na běžícím pásu a prd.
      Ale máš pravdu - nejvyšší čas se teda ukázat v RB. Ale potěš klobás, jestli nebudou hned vítězit. To jim to RB dá pocítit...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Pokud vím, tak RB nahání Ferrari jižod roku 2014 a Mercedes od 2016 - 2017. Takže pro RB nic nového. Když udrží příští rok stejnou výkonost jako letos, bude to pro ně úspěch. TR s Hondou letos na R nestačí ani náhodou a nevím, co by se muselo stát, aby na ně stačil příští rok. Kor když vezmu v potaz velikost a potenciál obou týmů a hlavně jezdecké sestavy. Myslí, že jezdci budou příští rok hlavní faktor, který rozhodne o tom, že Renault porazí RB.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Já očekávám že příští rok bude mít Honda minimálně stejně výkonný motor než Renault, a že bude blíže k motorům M a F něž byl kdykoli dříve Renault. RB má víc než o sekundu lepší šasi než Renault, a z továrním podporou Hondy půjde náskok dle mě spíše nahore, než by ho Renault stahoval. A pokud to příští rok bude tak že RB více "pomůže" TR s vývojem vozu, tak i TR může být schopno porážet Renault.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          A kde bereš tu jistotu? Ta očekávání? Kde je napsané, že Renault zase nemůže Hondě utéct, nebo že nemůže dotáhnout M a F? Očekávám u Renaultu v zimě největší posun mezi motoráři. Honda zatím nic nepředvedla a ten jejich klenot jsme z závodě nikdo neviděli. Navíc Renault má 3x více dat a sype nyní do motorů o hodně více než před rokem, či dvěma, ale peníze nejsou vše,myslím, že i Budkowski pomůže. Jestli TR od Japonska do konce sezóny bude nejlepší ze zbytku pole, pak smeknu a uznám. Zatím tady pouze spekulujeme, nic víc. Rozhoduje se na dráze, né v tiskovém oddělení jednotlivých týmů.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Po pravdě nevím kde beru své odhady, ale vidím jak pracuje Renault, a jak RedBull a Honda, a prostě mě to zatím takto vychází. A bohužel pro Renault, obvykle se nepletu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Hormón

            Hormón

            176.62.226.XXX
            Ptas se, kde bere airwar jistotu a jako argument pouzijes, ze ty u Renaultu ocekavas zazraky o veleskocich. Ten veleskok je sen, ktery nemas cim oduvodnit a vedeni Renaultu ho i samo rozporuje. Renault do toho dava penize jako kazdy. A ikdyz Renault pridal s investicema, tak to vypada, ze stejne investuje do motoru i sasi nejmene z TOP3. Renault ma dnes motor, ktery dost ztraci a je nespolehlivy. Sasi, ktete je prumerne a k tomu prumerne investice. Jak rikal airwar tak to spise vypada na staly boj ve stredu, protoze je tam dost schopnych tymu s lepsimi motory.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Já jsem při info o výkonech motorů dost skeptický, pokud jde o pravdivost údajů. Když automobilka řekne, že na brzdě dosáhla 1000 koní, co to přesně znamená? Dosáhla těch 1000 koní po krátkou dobu ve speciálním módu, a motor se pak rozsypal? Nebo ho dosáhla po delší dobu v závodním módu, a motor vydržel délku sedmi závodů? Prostě nic neříkající čísla, a jak to skutečně je, se nikdy přesně nedozvíme, nehledě na to, že maximální výkon je jen jeden z údajů, a rozhodně né ten nejdůležitější.

    Pokud jde o RB, tam je to složitější a jeho rozhodnutí odejít, nemusí mít nic společného s výkonem motoru. Klíčový důvod je tovární podpora Hondy a jejich snaha udělat maximum pro úspěch, což by jako zákaznický tým u Renaultu nikdy neměly.

    A odchod Ricciarda od RB je zase jen a pouze o šanci být jedničkou, protože tuší, že u RB by byl dvojkou vedle protěžovaného Maxe.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Aha 11 No jistě že to je po krátkou dobu a nelze s tím frčet pořád. Rozdíl asi ale bude v možnostech jak často to lze využívat. To má každý jinak. I to ERS se dá využívat různě. Viz Ferrari...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Souhlasím s tím, že na odchod Ricciho z RB měl vliv i Max, ale určitě to nebyl jediný důvod, dost možná nebyl ani ten hlavní důvod. Odchod RB od Renaultu nebyl odchod, ale rozchod z obou stran, nebo spíše Renault RB odkopnul, protože automobilka jasně řekla, že s RB po roce 2018 nepočítá a že jí motor nedodá. Nazývejme, prosím, věci pravými jmény. 03

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        Pokud jde o Renault, tak ten přece řekl že když se RB rozhodne k určitému datu, že jeho motory bude mít. To že by jim nedávali maximální podporu je druhá věc. RB se podle mě pro Hondu rozhodl z dlouhodobé perspektivy, při současném stavu je jasné že jedině, Honda jim dá tovární podporu a perspektivu boje o titul.

        U Riciho je podle mě hlavním problémem nízká podpora ze strany RB, RB loni Maxovi brutálně zvedlo plat, a měl víc než dvojnásobek než Rici, přitom měl Rici dvě poslední sezony lepší výsledky, a i letos do oznámení rozchodu ny tom byl lépe. Ale RB si hýčkalo Maxe, a Rici je jako každej chlap... trochu ješitnej. Renault o něj měl opravdu zájem, dal mu peníze které si zaslouží a dal mu perspektivu, kterou by u RB neměl.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel003302

        uzivatel003302

        109.105.39.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Myslíš to, jak byl RB donucen oznámit Hondu o 2 závody dříve než sám chtěl? To bylo hrabání prstíčkem ze strany Renaultu jako prase 12 Renault opakovaně a jasně proklamoval, že s RB nepočítá. říká to již od loňska a rozhodně nikdy ani náznakem neškemral. Naopak, prodloužení termínu, či nasazení C spec. u RB + poskytování všech novinek je něco, co umí jen Renault a popravě tleskám, že se s RB umí bavit na této úrovni a jejich rozchod berou o mnoho rozumněji než si většina lidí myslela. Jak rozdílný přístup oproti přístupu Renault vs TR loni, nebo oproti Mercedesu vůči Mclarenu v r. 2014.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Touha byt jednickou mozna u Daniela vitezi, ale neni to proto, ze je Max protezovany, ale proste na neho nestaci. Kdyz max dokaze pouzivat rozum a nevitezi emoce, tak je na trati jasne lepsi. To je proste realita.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        A ta realita je jasná od kdy? Já ji vidím jasně až od oznámení odchodu Riciho od RB. Loni i předloni měl Rici o cca. 40 bodů více a letos až do licitace o smlouvě v květnu to bylo podobně, Ricimu se přestalo dařit až po té když naznačil že uvažuje o odchodu. Ale i tak to má letos 2:1 na vyhrané závody.

        Jo jasně teď vede Max asi o 20 bodů, ale to má Rici 6 DNF, z toho jednu mu způsobil Max a pět dalších technika, a Max má 3 DNF 2x Maxova blbost, jednou technika.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ona je otázka, jaké jsou rozdíly v motorech v race režimu. Viditelně to Renaultu nestojí za to.

    RB se nechal slyšet a je jasné že informace má, že Renault s Hondou budou na začátku přištího roku výkonově nastejno.Vědí co se připravuje jak u Hondy, tak u Renaultu.

    Někde jsem četl, že Honda bude mít přiští rok kapku jiný motor než má letos. Že ho překopaly.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Dost pochybuji o tom, že někdo v Renaultu řekne RB, co připravují na příští rok. C spec. je základ pro příští rok, né přesně ten motor, který použijí v sezóně 2019. Kdyby si byli v RB tolik jisti, Ricci by nikdo od nich neodešel. To, že jde Ricci k Renaultu je taky impuls. Dívejme se na to tak, že oni ví o mnoho více než my tady. A popravdě, Honda zatím s poslední spec. neodjela ani kolo v závodě, pouze pár kol ve střídavém režimu v P1 a P2. Po dvou závodech můžeme něco hodnotit, zatím není moc co hodnotit. Ale něco mi říká, že příští sezóna bude ještě více vyrovnaná než ta letoší 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Když chtěli aby zůstali, (RB) určitě jim některé věci řekli.

        A jak píšu, tady se operuje s číslama max výkonu výrobců, to je dobré pro kvalifikaci....závod je zhola jinak.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama