DISKUZE K ČLÁNKU Proč musel Grosjean uhnout Magnussenovi a proč nezamířili po výjezdu safety caru do boxů?

Šéf Haasu Günther Steiner vysvětluje palčivé otázky, proč v úvodu Velké ceny Číny musel naštvaný Romain Grosjean pustit svého týmového kolegu před sebe a proč nevyužili výjezdu safety caru k nasazení nových pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč musel Grosjean uhnout Magnussenovi a proč nezamířili po výjezdu safety caru do boxů?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 17.04.2018 11:59 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    No, využili pěkně Gro k tomu aby nedělal Mag problémy a naopak aby zdržel Alonsa jak to půjde, a taky jo. Většina týmů by tak asi jednala, o tom žádná, no o to jsem radši že Alonso Magnussena nakonec dostal na trati v tom závěrečném stintu 03 Dle LT se o to pokoušel vícekrát než se mu to povedlo, no škoda že ani teď nevím jak k tomu předjetí vůbec došlo, protože nikde žádnej záznam není k nalezení.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kevin

      Kevin

      80.250.30.XXX
      Bylo to hned po restartu. Grosjean při nájezdu na startovní rovinku dostal v zatáčce přetáčivý smyk. Alonso byl v té době vedle něj v zatáčce, ale ve vnitřní straně. Bohužel nebyl vidět nájezd do zatáčky, určitě již tam už byli vydle sebe, takže z toho pak asi pramenila ta Grosjeanova chyba. Díky tomu tomu smyku a pomalejšímuj výjezdu ze zatáčky se pak ještě před prostorem starovní čáry propadl za Alonsa, kterej to vzal z právé strany směrem k boxům. Grosjean šel doprava a chtěl to zkusit v nájezdu do vracečky z pravé ztrany, ale byl vzadějc, takže bez šance. V nájezdu na cílovou rovinku taky chyboval Magnusen, tam, kde auta jezdí na obrubníku pravou stranou, tak on byl až na trávě a na obrubníku byl levou stranou auta. Díky tomu ho na rovince dostal Hulkenberg.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        To jak při restartu předjel Grosjeana jsem viděl, myslím to jak se Alonso dostal před Magnussena. Tam ten souboj trval poměrně dlouho, ale v tv a na netu kde nic tu nic.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kevin

          Kevin

          80.250.30.XXX
          Aha, sem si to popletl. Kdy zdolal Magnusena si teď nevybavím.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Kevin

          Kevin

          80.250.30.XXX
          Jen sem se zběžně mrknul, z postavení ostatních aut to tipuju, že to bylo ve 48 kole na konci cílové rovinky v nájezdu do vracečky nebo v ní, případně v jejím výjezdu. Přímý záběr sem taky nikde neviděl.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Díky za snahu, také jsem nenašel a nejsem sám. Je to divné hledat předjetí ze závodu a prostě nikde nic.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • tom11

              tom11

              77.48.94.XXX
              to je tím, že je těch předjetí tak hrozně moc, že ani při dnešním stavu přenosové techniky se nedají zaznamenat 18.
              a to jsme ještě nespokojení a voláme po zvýšení možnosti předjíždění. to jsme ale nevděčníci!

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • jako

          jako

          46.135.13.XXX
          A nebylo to tak , že Grosjean chtěl jít po restartu před Alonsa. Ten měl špatný nájezd na cílovou rovinu. Možná se bránil už před poslední zatáčkou tam kde je SC čara. Ale naštěstí se ubránili. Myslím že Fernando byl před Grosjeanem už v SC režimu.Ale teď si nejsem jistý.

          Ale to jak předjel Magnussena později vidět nebylo.. Dost mě to naštvalo.. Byl hrozně dlouho do jedné vteřiny za ním.. Nekdy bylo vidět na LT že i jednu desetinu a režie nic.. Tam to muselo být docela zajímavé a Alonso byl prilepenej na Magnussena několik kol. Je to škoda že tam nic neukazali. Ale je fakt že vepředu dělali jezdci RB dobrou show.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama