DISKUZE K ČLÁNKU Button: Piloti musí s pneumatikami dělat kvůli vysokým tlakům šílené věci

Brit si stěžuje na vysoký tlak, který Pirelli nutí dodržovat všechny týmy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button: Piloti musí s pneumatikami dělat kvůli vysokým tlakům šílené věci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 29.08.2016 07:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 4 lidé) 28.08.2016 17:42
Ono to není tak jednoduché, jak si jednodužší… »
» Ferda (Hlasovali 3 lidé) 28.08.2016 21:57
A proto jsou všichni nadšení, že kvůli tomu aby… »
» odin (Hlasovali 3 lidé) 29.08.2016 05:34
Ale vždyť pneu nepraskají. Praskaly pouze v době,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Když se Hadrelli nenaučilo za šest roků udělat použitelné gumy, tak nevěřím, že zvládne vyrobit kvalitní pneu, které budou na kvalitu klást ještě mnohem a mnohem vyšší nároky.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Ono to není tak jednoduché, jak si jednodužší lidé představují.
      Pirelli po zkušenostech s používáním jejich pneu, mimo provozní limity (podhušťování , nasazování na opačné strany auta, překračování sklonu - geometrie atd.) a následné mediální očerňování jejich práce tak, že museli uprostřed sezóny změnit konstrukci, přehodnotilo svoji politiku. A když pak největší kritik Horner o nějakou dobu později požadoval pneu, které zajistí více zastávek, otevřelo to mnohým oči. Ale jak vidno, nikoliv všem.
      Pirelli dělá pouze to, co po nich FIA chce. To si laskavě uvědom. A vyrobit pneu, které vydrží tři závodní víkendy, pro ně také jistě není problém. Jenže to neodpovídá požadavkům.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        A proto jsou všichni nadšení, že kvůli tomu aby gumy nepráskaly jako Ollačky je musí mít napumpované jako kola lokomotívy.
        Výmluvy na požadavek FIA je zcela zcestný a už dávno neplatí.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001889

        uzivatel001889

        178.255.168.XXX
        Požadavek FIA zněl, udělat pneumatiku s uměle kratší životností. Jenže životností bylo myšleno, aby pneumatika po X kolech přestala poskytovat tak velký grip, nikoliv aby se jezdec musel obávat o to, jestli pneu praskne či nikoliv. A ještě si dovolím otázku, opravdu dělá Pirelli to co FIA chce? Kdyby nebylo v SPA tak teplo jako během tohoto víkendu, pneu by vydrželi podstatně víc, takže zadání by splěno nebylo... Stejně tak vzpomeňme například na letošní Monaco a doslova směšnou "ultra" měkkou směs, na které Hamilton vydržel kroužit 47 kol... Opravdu takhle vypadá, jako správné plnění zadání úkolu?

        + 2 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Ale vždyť pneu nepraskají. Praskaly pouze v době, kdy týmy nedodržovaly jejich provozní podmínky (doporučení). Tak si Pirelli prosadilo direktivní podmínky provozování jejich výrobků. Což podle mne špatně není. Až jejich pneu začnou praskat i při dodržování jejich nařízení, pak vám oběma dám za pravdu.
          Ano Pirelli po vlně kritiky, snad napříč startovním polem, začalo vyrábět konzervativnější pneu, které vydrží více. Přesto, jak vidno jsou stále kritizováni za nedostatečnou kvalitu jejich výrobků. Bohužel mnozí nevědí, co chtějí...

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Tlaky v pneumatikách si týmy vždycky určovaly samy podle svých potřeb a nikdy se nic nedělo. Pouze u Hadráků je s tím najednou problém.

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama