DISKUZE K ČLÁNKU Alternativní motory v Paříži zamítnuty, FIA se ale nevzdává

Plán Mezinárodní automobilové federace na zavedení alternativních motorů ve Formuli 1 od roku 2017 dostal v úterý na zasedání Komise F1 další trhlinu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alternativní motory v Paříži zamítnuty, FIA se ale nevzdává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 27.11.2015 13:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 25.11.2015 13:13
- 10 týmů - FOM a FIA - 2 sponzoři: Phillip… »
» rock (Hlasovalo 9 lidí) 25.11.2015 13:55
Díky... »
» rock (Hlasovalo 8 lidí) 25.11.2015 11:12
Jaké je v současné době složení Komise F1? »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Tomur

    Tomur

    188.175.122.XXX
    "Proto hovořili o možném přechodu od roku 2018 na jiné pohonné ústrojí, které by vzbudilo větší zájem veřejnosti a bylo méně složité - Ferrari například zmínilo V8 motory s jednoduchým KERSem."

    Zdroj: [odkaz na stránku]

    A bez KERSu by to nešlo, pánové? 03

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Určitě šlo. Ale má F1 ignorovat technologii, která bude za chvíli v každém vozítku?
      S nadsázkou, je to jako bys napsal: s parním strojem by to nešlo, pánové?

      + 8 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        188.175.122.XXX
        Že je něco přínosné pro běžné silniční vozy, ještě neznamená, že to bude přínosem v motorsportu. U hybridních pohonů si nejsem jistý jejich přínosem ani u běžné produkce, třeba z porovnání celkové ekologické zátěže za dobu životnosti hybridy nevychází zrovna nejlíp.

        + 7 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Atraktivita a přínos pro F1 se dá udělat z jakéhokoliv pohonu. Ale nemá smysl jít cestou, která pro běžné auta začíná být historií. To by jsme mohli zavést ty parní stroje. Vzhledem k velikosti pohonu se naruší aerodynamika a dost pravděpodobně by jsme zažili zajímavější závody. Chce to někdo? Ne. Proč dělat z F1 mistrovství historických technologií. Ta má být vzorem použití moderních technologií.
          A co se týká ekologické zátěže: Ano, zatím je to zhruba nastejno. Ale je celkem jisté, že je to jen otázka baterií a tato technologie bude lepší. Nehledě na to, že na benzín se prostě věčně jezdit nebude. Jednou ho něco nahradí jak v F1, tak v běžných autech.

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.135.XXX
    Jaké je v současné době složení Komise F1?

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      - 10 týmů
      - FOM a FIA
      - 2 sponzoři: Phillip Morris a Rolex
      - zástupce dodavatele pneumatik (Pirelli) a výrobců motorů (Renault)
      - 6 promotérů závodů (3 z Evropy a 3 z dalších částí světa - jmenuje FOM)
      - 2 zástupci okruhů (1 evropský, 1 mimoevropský - jmenují týmy)

      + 10 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama