DISKUZE K ČLÁNKU V Číně začínají nejlépe Mercedesy, Vettel na Hamiltona ztrácí přes sekundu

ČÍNA - 1. TRÉNINK; Úvodní trénink před Velkou cenou Číny byl v režii Mercedesů, které měly jasně navrch nad svými soupeři včetně Ferrari. Nejrychlejší byl Lewis Hamilton, půl sekundy na něj ztrácel Nico Rosberg, o další půl sekundu zpět se pak seřadili Sebastian Vettel a Kimi Räikkönen.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V Číně začínají nejlépe Mercedesy, Vettel na Hamiltona ztrácí přes sekundu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 10.04.2015 10:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovali 4 lidé) 10.04.2015 09:06
Podle mě rozhoduje špička formule. Pokud by… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Aj keď je to len prvý tréning,... ...tak je vidieť rozloženie síl a Ferrari sa zrejme rozhodlo usadiť hneď za Mercedesom a čakať na ich chyby v závode. 11 No bude to ťažké, lebo im Sebastian v minulom závode vytrel kocúra, tak tu v Číne budú určite dávať veľký pozor na to, aby žiadnu chybu neurobili. Obaja jazdci Mercedesu začali z ostra hneď od začiatku a určite tie časy budú ešte zlepšovať a nič nenechajú na náhodu. 01

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ziki

    195.39.100.XXX
    Dotaz mimo topic. Zdravím. Včera jsme měli s partou menší při o tom, kdy je brána formule jako klasifikovaná v závodě. Musí celým objemem překonat cílovou čáru, stačí jen přední část vozu? Šlo nám o to, jestli když by to někomu chcíplo a jeho formule se doploužila jen na cílovou čáru a mezitím by se kolem prohnal další jezdec, jak by to bylo hodnoceno. Nikde na to nemůžu najít odpověď ...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      46.135.52.XXX
      Tak z logiky veci je jasny ze ji musi protnou..tu cilovou caru..to znamena cela formule se musi dostat za caru..jinak by neujela celou vzdalenost zavodu...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • skejpa

        skejpa

        88.146.158.XXX
        Podle mě rozhoduje špička formule. Pokud by tedy formule dojela jen půlkou za cílovou čáru, pak ho předjela jiná formule a on tu svou pak do cíle dotlačil, podle mě by vyhrál. Na cílové rovince se měří předek a ne zadek auta.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • 1

          178.255.168.XXX
          Dobrý hospodský problém 03 potíž je ovšem v tom, že klasifikováni bývají i piloti, co vypadnou např. 3 kola před cílem. A jak je to teď 04

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jako

            46.135.52.XXX
            Finish Klasifikace se urcuje podle kol..pri zkrecenem zavodu nebo kdyz pilot ujede min.75 % zavodu...ale vzdy musi absolvovat to cele kolo po kterém je klasifikovan..takze musi protnout cilovou caru..Mozna je to mezera v pravidlech jak naznacil Skejpa vyse..ale osobne myslim ze ne ..a formule musi prelezt caru cela..dokud to neudela tak neodjela cely popr.zkraceny zavod nebo klasifikovanou cast zavodu..Myslim ze by ani pilot nebyl uznan jako vitez,kdyby svou formuli dotlacil pres caru...a byl by diskvalifikovan..(anonym vyse jsem ja..jen jsem nenapsal nick..a automaticky prihlaseni me blbne na telefonu)..

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • 1

              178.255.168.XXX
              No nevím, mám pocit, že s tím přetlačením nemáš úplně pravdu, mám pocit že to byl mansel, kdo přetlačil svůj vůz přes celou cílovou rovinku poté, co mu došlo palivo, a byl 5tý... 03

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jako

                46.135.52.XXX
                To mas pravdu....ale myslim ze v soucasnosti je to zakazane...aby vuz diky vnejsim vlivum vyhral..uz snad ani marsalove na tratich nesmeji roztlacovat piloty..i kdyz ty jim to vehementne ukazuji..at je strci.. :)

                + 3 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • rock

      37.188.230.XXX
      Ruku do ohně za to nedám, ale mám pocit, že se měří nějaký čidlo umístěný v přední části auta.
      Když bude tedy příslušný čidlo odpípnuto, tak je zaznamenaný průjezd přes cílovou čáru a mělo by být jedno, že zadní půla auta stojí ještě před čárou.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jako

        46.135.52.XXX
        To je fakt...Jen jestli se to da brat jako i v takovem extremnim pripadu,ktery tu je nastinen.to cidlo urcuje i pozici jezdce na startu...kdy da signal ředitelství zavodu,kdyz nekdo stoji mimo povolenou toleranci..(Masssovi se to stalo..ze nevidel na slot a couhal asi metr pres caru )

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • El_Senor

    89.111.77.XXX
    Max. rychlosti Petre, slo by prosim uvadet max rychlosti pro komplet startovni pole?
    Diky

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama