DISKUZE K ČLÁNKU Allison: Lidé musí mít čas přemýšlet

Je třeba, aby Ferrari dalo svým inženýrům větší prostor a oni tak mohli být kreativnější ve vývoji vítězných vozů F1, to je názor technického ředitele Scuderie, Jamese Allisona. Vítězství slavil italský tým naposledy před více než rokem a na titul čeká už od sezony 2008.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Allison: Lidé musí mít čas přemýšlet

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 02.06.2014 08:48 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    No, neviem, či je tento názor správny,.. ...lebo rozmýšľať dlho o niečom, čo nevedie k cieľu je neproduktívne a premýšľanie vo Ferrari musí hodne bolieť, lebo v tomto tíme sa stále pokúšali o niečo nové a to najmä vtedy, keď to vôbec nebolo potrebné, lebo Red Bull slávil vlastne úspech tým, že zdokonaľoval auto z RB5 po RB9 a získal 4. tituly, pričom to auto bolo bezkonkurenčné s motorom Renault V8, pritom Ferrari každý rok urobilo úplne iné auto, včetne ťažných vzpier vpredu a akosi nič to na výkonnosti nezmenilo, skôr naopak a tohto roku sa vrátilo k pôvodnej koncepcii, pričom je zrejmé, že autu chýba prítlak, ale Monaco naznačilo, že ak je dobre nastavené, ako ho mal Kimi, môže dosiahnuť na pódium, ak sa nič nestane. Ja si naopak myslím, že rýchlosť musí byť úmerná potrebám inovácií na každý závod a taktiež rýchlosť zhotovenia dielov a ich kvalita, musí byť taká, aby ich bolo možné pravidelne nasadzovať v tréningoch a overiť každé nové riešenie, či prináša také zlepšenie, ako to hovorí metóda CDF a aerotunel. 01

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no problém je, že u ferrari hrajou s dámou místo aby měli třeba krále a střelce a dávaj všechny vajíčka do jednoho košíku

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raider

    85.70.74.XXX
    Chlapec má pravdu. Ferrko má vlastní design v posledních letech hrozně konzervativní a jenom čekají jako hyena, kdo co funkčního vymyslí, aby si to mohli obšlehnout, proto jsou vždy minimálně o krok pozadu.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama