DISKUZE K ČLÁNKU Newey zůstává u Red Bullu. Odolal Ferrari nabízející dvojnásobek - 20 milionů liber

Jeden z nejuznávanějších designérů v F1, Adrian Newey, zůstává v dohledné budoucnosti u Red Bullu, ačkoliv u Ferrari byli připraveni mu za jeho služby nabídnout údajně až 20 milionů Liber.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Newey zůstává u Red Bullu. Odolal Ferrari nabízející dvojnásobek - 20 milionů liber

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 23.05.2014 22:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001447 (Hlasovalo 10 lidí) 22.05.2014 23:20
podcenujes jednu z najhorsich crt ludskej… »
» tom11 (Hlasovalo 7 lidí) 23.05.2014 08:03
mám přesně ty samé zkušenosti. dalo by se říci,… »
» Prokop S. (Hlasoval 1 člověk) 23.05.2014 07:53
souhlas.. Newey nebude stát u soustruhu, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kakaa

    85.71.39.XXX
    no asi se mu nechtělo poslouchat alonsa ve smyslu ty to budeš dělat tak jak chci já i kdyby jsme zůstali věčně druhý

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.27.XXX
    Newey Je dost možný, že ho láká to zkusit s dalším velkým týmem, když už má tituly s tolika týmama. Otázka je jestli má zájem pracovat v Itálii nebo motivaci zas "začínat" v týmu, kterej dost ztrácí na nejlepší týmy.

    Ale jak píše Kubyk002 - Newey to tam může výrazně zlepšit, ale to auto nestaví jenom on sám a jeho příchod by automaticky neznamenal, že Ferrari získá titul(y) a bude dominovat.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      62.209.192.XXX
      Jestli někde, tak by mohl zpátky do Mclarenu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.97.XXX
        no z McLarenu odešel do RBR i proto, že tam má mnohem větší svobodu. Takže to spíše ne

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Nejspíš mu vadil Dennis, ale i tak je to jediná možnost, kterou si myslím, že by ještě zvažoval...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Prokop S.

            Prokop S.

            89.102.97.XXX
            pokud vím, vadilo mu, že nemá volnost věnovat se svým věcem. V RBR tuto volnost má a pochybuji, že by se vzdal své svobody kvůli týmu kde už působil

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Je to pekné,... ...ako sa vynukujú, no mne by stačilo, ak by mi Luca ponúkol 15 melónov a plácli by sme si a boli do smrti dobrí ! 11 18 Forza Ferrari ! 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • piwek

    62.209.192.XXX
    ferka cha chaaa

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    213.195.228.XXX
    Ferrari Odmítl několikrát. nechce se stěhovat z Anglie a rovněž prostředí u Ferrari musí být trochu na palici... Myslím, že tenhle přestup se nikdy neuskuteční... Newey si nemá co dokazovat...

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      46.33.112.XXX
      Ale Ferrari pokud o nekoho hodne stoji, je schopno jej nechat pracovat i z Anglie - viz John Barnard a jeho centrum v Guildfordu

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Prokop S.

        Prokop S.

        89.102.97.XXX
        souhlas.. Newey nebude stát u soustruhu, ale bude kreslit a komunikovat může přes videochat a párkrát do měsíce dojet do Maranela 04

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Pokud to je ironie tak dobrý...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Prokop S.

            Prokop S.

            89.102.97.XXX
            co se ti na tom nelíbí?

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              62.209.192.XXX
              Že je to úplný nesmysl... Takhle se na nejvyšší úrovni pracovat nedá... Musíš být na místě.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Nasir

              188.175.189.XXX
              Fanda LH má pravdu, konstruktérské týmy jsou velké a šéf nemůže být celý den zavřený u prkna, pořád něco řeší s podřízenými.
              S Barnardem Ferrari spolupracovalo jen proto, že zrovna neměli nikoho lepšího, jinak se jim tohle řešení na dálku dlouhodobě nelíbilo.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.136.XXX
        a "nevyhodili" barnarda nakoniec preto ze odmietol stahovanie do talianska? :)

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kubyk002

    94.113.104.XXX
    Přeceňovaný osobně si myslím, ze postava Adriana Neweyho je až zbytecně precenována, ano je to geniální člověk, a nese velkou část úspěchů Red Bullu potažmo Vettela, ale za práci na aerodynamice stojí desitky možná i stovky lidí a tak si myslím, že by příchod jednoho člověka nějak výrazněji Ferrari nepomohl, i kdyby to byl format typu Adriana Neweyho... Navíc jeden tým nyní ukazuje, že nemusíte mít někoho geniálního v popředí týmu, aby jste postavili dominantni auto... ( i když se hovoří, že za letošním úspěchem Mercedesu stojí Ross Brown, který směroval prostředky a vyvoj v minulosti do letošního vozu) ... ale momentalně není v Mercedesu osoba na kterou vy se dalo prokázat a říct to je ten díky kterému vítězíme, jako se to dělalo v minulých letech u Red Bullu, a tohle by si mělo uvědomit Ferrari, že to není o práci 1 člověka, ale práci stovek lidí... jediný okamžik kdy to závisí na jedné osobě je pilot, a ma ty se Ferrari vymlouvat nemůže :)

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • PC

      212.47.2.XXX
      Mě připadá, že Adrianův úspěch spočívá v tom, že má u RedBulu mimořádně volnou ruku, nikdo ho nebrzdí a neomezuje a k sobě má tým vynikajících lidí. Pokud je sám vynikající konstruktér-aerodynamik, tak tahle kombinace nutně přináší úspěch. Jinde by musel poslouchat různé rádoby manažery, byly by mu vnucovány různé "směry" a to by si pěkně naběhl. Peníze nejsou všechno.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        62.209.192.XXX
        Ale houby... Oba evidentně nevíte o čem a o kom je řeč... Kubyk tomu nasadil korunu... Newey je v dnešní době právě tím manažerem... A pod ním pracují další geniální lidi jako je Podromu, Fallows (O nich se mluvilo v posledních dnech, obvykle však jejich jména neznáme, přesto jsou geniální Kubyku... ).

        Newey má na starost celý vývoj... Jeho výhodou je, že začal s F1 v 80 tých letech, kdy to přeci jen ještě nebylo tak profesionální (Hlavně u těch menších týmů)... Ostatně nedávno tu byl článek o jeho 1. pohovoru... Takže rozumí všem částem vozu nejen aerodynamice... Zatímco v dnešní době, se tito lidé (Mladší ročníky) musí brzo specializovat...

        Jeho úspěchy jsou nesporné. Téměř všude kde byl, tak postavili vítězné auto... Rozhodně je to dobrý manažer, všestraný odborník. Nejeden jeho bývalý asistent se ho snaží porazit u konkurenčních týmů...

        Kdo si myslí, že navrhuje sám vítězné auto, tak je blázen. Kdo si myslí, že se jen veze, tak ten je ještě větší blázen... Samozřejmě, že k tomu aby uspěl, potřebuje zázemí... Ale s tím se tak nějak v F1 u ambiciózních týmů počítá (Nikdy by do RB nešel, kdyby nevěděl kolik jsou ochotni investovat)...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama