Servisní peklo Tesly - kritika modelu 3 roste

pet / AutoRoad.cz, 23. srpna 2019, 15:21 Google+

V minulém týdnu zrušila německá půjčovna Nextmove objednávku 85 vozů Tesla Model 3 z celkového počtu 100 kusů. Důvodem byla mizerná kvalita těchto vozů a dlouhá doba jejich opravy. Proto bylo přistoupeno k tak radikálnímu řešení. Problémy však hlásí i nefiremní zákazníci.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Tesla Model 3

Tesla Model 3 | foto: wheelsage.org

Sdílejte článek

Spousta kupců si vybírá svůj vůz podle kvality servisní sítě. Ideálem je 100% spolehlivý vůz, když se však projeví nějaký problém, chcete jej vyřešit co nejrychleji. Když nepomůže servis autorizovaný, můžete si vybrat ze široké sítě neautorizovaných servisů. S Teslou však nepochodíte. Ta náhradní díly nikomu neprodá a druhovýroba neexistuje.

Německá autopůjčovna Nextmove, která se zaměřuje na půjčování elektromobilů, není jediným zákazníkem stěžujícím si na problémový servis. Některým to způsobilo i existenční problémy. Nizozemská firma EC-Rent specializující se taktéž na půjčování elektromobilů musela kvůli problémovým Teslám ukončit své fungování.

Běžným zákazníkům Tesly je v případě nutnosti ponechat svůj vůz v servisu nabídnuto náhradní vozidlo. Většinou se jedná o vozy ve vrcholných specifikacích, takže si nepohoršíte. Tato služba však bude postupně ukončena. Jako náhradní vozidlo dostanou zákazníci běžný vůz z půjčovny či kredit pro jízdu Uberem.

Problémem je velmi malý počet servisních center a přetíženost jejich pracovníků. V Německu je pouze 7 servisů Tesla (v České republice pouze jeden). Zákazníci si stěžují hlavně na komunikaci se těmito centry. Ta nejsou dostupná telefonicky ani e-mailem. Opravy pak trvají měsíce a s kulancí nemůžete počítat.

Nejprve měla Tesla problémy s výrobou, nyní je problémem servis. Z malé automobilky se chce stát masovým výrobcem moc rychle. Je patrné, že se jedná o běh na dlouhou trať. Majitelé Tesel jsou se svými vozy většinou spokojeni, vadí jim jen dlouhé čekací lhůty, které jsou u zaběhlých výrobců výrazně nižší. Elon Musk však slibuje, že servisní síť v Evropě rozšíří.

Vytisknout

Diskuze: Servisní peklo Tesly - kritika modelu 3 roste

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

reklama

Doporučujeme

Škoda Kamiq

NADUPANÁ Škoda Scala a Škoda Kamiq? Tohle zvládnete sami

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud