Jednou z typických vlastností nových čínských značek je také složitá a nejasná vlastnická struktura a propojení s existujícími značkami, Enovate je na tom podobně. značka patří pod automobilku DearCC, která se zaměřuje na malé městské elektromobily a Enovate má být její prémiovou značkou. DearCC pak úzce spolupracuje, nebo je vlastněno tradiční automobilkou Soueast, která pro čínský trh vyrábí auta na základě Mitsubishi.
Stejně jako většina nových značek Enovate jako první ukázalo koncept elektrického SUV, na nedávno proběhlém autosalonu v Šanghaji se ale objevil koncept sedanu. Ten se až nápadně podobá vozům Porsche, zejména Panameře a chystanému Taycanu, což ovšem není náhoda a kupodivu ani další zjevný čínský pokus o kopírování. Enovate si totiž jako šéfdesignéra najalo Hakana Saracoglu, což je německý designér, který pracoval právě u Porsche a podílel se na designu vozů jako 918 Spyder, Boxter nebo Cayman.
Německé detaily jsou zřejmé hlavně na zádi sedanu ME-S, zejména tvar C sloupku a světla, které se táhnou přes celou záď. Zepředu jde ale naštěstí o docela svébytný design, s velmi sportovním vzezřením. dveře konceptu se otevírají od sebe, podobně jako na Rolls Royce, v interiéru se pasažéři usadí do čtyř samostatných sedaček. Jako každý moderní čínský koncept je i ME-S bohaté na displeje, největší zde zabírá celou plochu palubní desky, další jsou na volantu, středovém panelu mezi sedačkami, vepředu i vzadu. Odvážný je i volant, který připomíná knipl letadla. Pasažéři v produkčním voze mohou počítat s autonomií 4. stupně a 5G připojením.
Enovate ME-S se do prodeje dostane v roce 2021 a produkční verze dostane 800V baterii, schopnou dobíjení až 300 kW. To znamená dobití na 80 % během asi 15 minut, na nabíječkách toho schopných. Další detaily Enovate nezveřejnilo, zrychlení z nuly na sto by ale ME-S mělo zvládat pod tři sekundy.