Samotné Geely už přitom vlastní několik dalších značek. Kromě Geely, Volvo a Lotusu jsou to i Proton, Lynk & Co, Polestar, Yuan Cheng, Terrafugia a London Electric Vehicle Company, v joint-venture s dalšími výrobci pak také Smart a Zhidou. Geely už přitom z dřívějška má špatnou zkušenost s prodejem vozů pod mnoha značkami. Mezi roky 2008 až 2010 Geely založilo tři nové značky, Emgrand, Englon a Gleagle, přičemž každá měla mířit na specifická segment trhu. Ve výsledku se však spíše překrývaly a navzájem si konkurovaly a po pár letech Geely všechny zrušilo s tím, že se radši bude soustředit na svou vlastní značku Geely. Historie se však opakuje a tak firma představuje další značku do svého širokého portfolia. Geometry, v čínštině Jihe, má být prémiovou čistě elektrickou značkou, jde tedy o přímého konkurenta Tesly.
Prvním modelem bude Geometry A, vůz který byl donedávna znám pod názvem Geely GE11. Tento pohledný sedan stojí velikostně o trochu výše než Tesla Model 3, s délkou 4736 mm a rozvorem 2700 mm. Narozdíl od Modelu S, který je ve skutečnosti liftback, má nové Geely karosérii typu sedan, která je v Číně populárnější, i když na úkor praktičnosti. Designově je Geometry A spíše konzervativním vozem, jehož elektrický pohon dává najevo zejména zcela chybějící maska chladiče, zachovává si však průduchy v předním nárazníku, nutné pro chlazení baterie. Karosérii výrobce nazývá fastbackem, podobně jako tomu je u nového Peugeotu 508. Geely se také chlubí velmi nízkým součinitelem odporu vzduchu, jehož hodnota je pouhých 0.2375. Podobně jako na Tesle fungují zapuštěné kliky dveří, které se vysunou v přítomnosti majitele.
V interiéru je očividná inspirace Teslou a obecně moderními trendy, které vedou k naprosté minimalizaci. Palubní desce tak dominuje rozměrný 12,3" displej infotainmentu, Geely však přidalo ještě jeden menší displej za volantem, pro zobrazení jízdních informací. Oproti exteriéru také interiér působí o poznání extravagantněji, s velmi asymetrickým uspořádáním, dvouramenným volantem a v šedo bílé kombinaci čalounění.
Pohon obstarává 163 koňový elektrický motor, umístěný pod přední kapotou. Baterie je uchycena pod podvozkem a je dostupná ve dvou velikosteck 52 kWh umožňuje dojezd 410 km, zatímco větší 62 kWh až 500 km.
Zpočátku se vozy Geometry budou prodávat v existujících autosalonech Geely, do budoucna se ale počítá s vlastní sítí. Narozdíl od většiny nových elektrických značek z Číny, které slibují prodeje i mimo Čínu, avšak nemají žádné konkrétní plány, už Geometry začalo s předprodejem na celém světě. Doposud se podařilo získat 27 tisíc objednávek na nový sedan A, přičemž 67 % z nich přišlo ze zahraničí. Geometry A si objednali mimo jiné i lidé ve Francii a Norsku, což potvrzuje, že se vůz opravdu bude prodávat i v EU. Ceny pro EU zatím Geely nezveřejnilo, čínská verze však před dotacemi startuje na 710 tisíc Kč. Verze s delším dojezdem se pka dá pořídit od 780 tisíc Kč.