Filmová sága Rychle a zběsile sice začínala ve světě ilegálních závodů a výrazně upravených aut, ovšem postupem čase se zvrtla do bláznivého příběhu, ve kterém už se objevují i ponorky, auta na padácích a podobné šílenosti. Kromě toho se však skupina hlavních postav rozšířila i o několik dalších hvězd ze světa Hollywoodu, kterými jsou například Dwayne Johnson či Jason Statham. Jak ovšem první jmenovaný prozradil v nedávném rozhovoru, v příštím díle Rychle a zběsile s nimi počítat nemáme.
Obě hvězdy, Dwayne Johnson i Jason Statham, nedávno dokončily natáčení prvního spin-offu s názvem „Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw," ve kterém se spolu s nimi objeví i Idris Elba. Premiéra filmu naplánována na 2. srpna a podle Johnsona se můžeme těšit na pořádnou letní podívanou.
Johnson se poprvé objevil v sérii Rychle a zběsile během jejího pátého pokračování, s originálním názvem Fast Five. Od té doby byl Johnson přítomen v každém díle a všichni věřilo, že jinak tomu nebude ani při devátém pokračování, jehož natáčení by mělo brzy začít.Jak ovšem Johnson prozradil během rozhovoru pro MTV News, on ani Statham se v F&F 9 neobjeví.
„Naším cílem bylo nechat svět Rychle a zběsile růst a rozšiřovat se. Takže teď budeme v Rychle a zběsile 9 chybět, neboť již začínají s natáčením. Ale kdo ví, jak to bude s Rychle a zběsile 10 a dalšími. Člověk nikdy neví. Johnson si tak nechal otevřená zadní vrátka a následně dodal „Když se na to podíváte, pravdou je, že mezi Hobbsem a Domem zůstaly nevyřešené věci."
Premiéra se tedy uskuteční až za 7 měsíců, během kterých čeká producenty stříhání velkého množství materiálu, jak bylo v rozhovoru naznačeno. Pokud byste se ale chtěli podívat na pozadí natáčení, můžete tak učinit třeba na Johnsonově instagramovém profilu. Zde se ale také ukazuje, že někteří fanoušci nejsou z jeho spin-offu příliš nadšení.
Dwayne @TheRock Johnson tells @joshuahorowitz what to expect from his new @FastFurious spin-off @HobbsAndShaw and whether or not we'll see him in #Fast9 pic.twitter.com/UWIr2EvWRC
— MTV NEWS (@MTVNEWS) 29. ledna 2019
Podle některých si totiž Johnson a Statham kradou slávu série pro sebe a tím ji poškozují. Pravdou ale je, že Hobbs & Shaw není jediný spin-off této série. Jak ostatně uvádí web Carscoops, Vin Diesel nedávno potvrdil, že v plánu jsou ještě minimálně dva spin-offy. Svět Rychle a zběsile se nám tak brzy pořádně rozroste.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?