Porsche otevřelo výzkumné centrum v Ostravě. Pomáhat bude i elektrické budoucnosti značky

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 7. listopadu 2018, 15:03 Google+

Porsche Engineering Services, s.r.o., česká pobočka poskytovatele vývojových služeb Porsche Engineering Group GmbH, dnes oficiálně otevřela nové centrum v Ostravě. Společnost Porsche Engineering Services, s.r.o., která má od roku 2001 sídlo v Praze, tím doplňuje a rozšiřuje své kapacity.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche Engineering otevírá nové centrum pro výzkum a vývoj v Ostravě

Porsche Engineering otevírá nové centrum pro výzkum a vývoj v Ostravě | foto: Porsche

Sdílejte článek

Porsche Engineering novou pobočkou v Ostravě pokračuje v investicích do technicky náročné oblasti mobility budoucnosti. Projekty nového ostravského výzkumného a vývojového centra se zaměří na automobilové trendy, jako je elektromobilita, autonomní jízda a chytrá mobilita. „Automobilový průmysl v současnosti čelí mnoha technologickým výzvám,“ říká Dirk Lappe, generální ředitel společnosti Porsche Engineering Group GmbH a předseda představenstva společnosti Porsche Engineering Services, s.r.o. „Porsche Engineering stojí v centru těchto změn. Naší novou pobočkou v Ostravě a vysoce kvalifikovanými inženýry v tomto regionu chceme podporovat pokrok v automobilovém průmyslu.“

„Naši noví kolegové v Ostravě budou pracovat na řadě zajímavých projektů,“ dodává doc. Miloš Polášek, generální ředitel společnosti Porsche Engineering s.r.o. „Příkladem je zcela nový projekt, který souvisí s infrastrukturou pro rychlé nabíjení budoucích elektromobilů. Naši vývojáři pracují s nejvyspělejšími technologiemi, jako jsou komplexní simulace, nejmodernější metody digitálního vývoje a výroby prototypů.“

Ostravská pobočka má již nyní 21 zaměstnanců a do konce roku 2020 by v ní mělo pracovat 50 odborníků. Centrum pro výzkum a vývoj zaměstnává především vývojáře softwaru. Vzhledem k tomu, že se nová pobočka Porsche Engineering nachází na křižovatce České republiky, Slovenska a Polska, nabízí Porsche Engineering šanci inženýrům ze všech tří zemí.

Dalším důvodem pro výstavbu pobočky přímo v Ostravě je dosah hned několika technických univerzit v České republice a v sousedních zemích. Spolupráce s univerzitami je odjakživa pilířem růstových strategií společnosti Porsche Engineering, a to jak z hlediska náboru, tak i vývoje. Společnost Porsche začala v České republice působit v oblasti vývojových služeb v roce 1996 navázáním spolupráce s Fakultou strojní ČVUT v Praze. Spolupráce s ČVUT se stále rozšiřuje.

„V Moravskoslezském kraji žije mnoho talentovaných lidí, kteří se nebojí uskutečňovat odvážné vize,“ říká Ivo Vondrák, hejtman Moravskoslezského kraje. „Náš region mění svou image a společnosti, které se zabývají vývojem nebo zaváděním inovací pro průmysl, u nás mají své místo. Jsem rád, že Porsche Engineering otevře svou novou pobočku právě v Ostravě. Díky tomu u nás budou pracovat další desítky expertů, kteří podpoří dynamický vývoj našeho kraje.“

img-responsive

Koncept Porsche Mission E Cross Turismo | foto: Porsche

Společnost Porsche Engineering

Porsche Engineering Services, s.r.o. je 100% dceřinou firmou společnosti Porsche Engineering Group GmbH a pevnou součástí globální sítě Porsche Engineering s pobočkami ve městech Weissach, Bietigheim-Bissingen, Wolfsburg, Lipsko (Německo), Praha, Ostrava (Česká republika), Šanghaj (Čína), Kluž (Rumunsko) a Nardò (Itálie). Porsche Engineering Group GmbH je 100% dceřinou společností výrobce sportovních vozů Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG se sídlem ve Stuttgartu. Historie poskytování vývojových služeb zákazníkům sahá až do roku 1931, kdy Ferdinand Porsche založil vlastní konstrukční kancelář. Porsche od té doby nabízí vývojové služby klientům z řady průmyslových odvětví.

Vytisknout

Diskuze: Porsche otevřelo výzkumné centrum v Ostravě. Pomáhat bude i elektrické budoucnosti značky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

reklama

Doporučujeme

Jeep se ve svém spotu trefně opřel do crossoveru Kia Sorento a jeho zdolávání náročného tefénu

Jeep se trefně obul do konkurence, Kia mu však dokonale nahrála

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud