Porsche Engineering Services, s.r.o., česká pobočka poskytovatele vývojových služeb Porsche Engineering Group GmbH, dnes oficiálně otevřela nové centrum v Ostravě. Společnost Porsche Engineering Services, s.r.o., která má od roku 2001 sídlo v Praze, tím doplňuje a rozšiřuje své kapacity.
Porsche Engineering novou pobočkou v Ostravě pokračuje v investicích do technicky náročné oblasti mobility budoucnosti. Projekty nového ostravského výzkumného a vývojového centra se zaměří na automobilové trendy, jako je elektromobilita, autonomní jízda a chytrá mobilita. „Automobilový průmysl v současnosti čelí mnoha technologickým výzvám,“ říká Dirk Lappe, generální ředitel společnosti Porsche Engineering Group GmbH a předseda představenstva společnosti Porsche Engineering Services, s.r.o. „Porsche Engineering stojí v centru těchto změn. Naší novou pobočkou v Ostravě a vysoce kvalifikovanými inženýry v tomto regionu chceme podporovat pokrok v automobilovém průmyslu.“
„Naši noví kolegové v Ostravě budou pracovat na řadě zajímavých projektů,“ dodává doc. Miloš Polášek, generální ředitel společnosti Porsche Engineering s.r.o. „Příkladem je zcela nový projekt, který souvisí s infrastrukturou pro rychlé nabíjení budoucích elektromobilů. Naši vývojáři pracují s nejvyspělejšími technologiemi, jako jsou komplexní simulace, nejmodernější metody digitálního vývoje a výroby prototypů.“
Ostravská pobočka má již nyní 21 zaměstnanců a do konce roku 2020 by v ní mělo pracovat 50 odborníků. Centrum pro výzkum a vývoj zaměstnává především vývojáře softwaru. Vzhledem k tomu, že se nová pobočka Porsche Engineering nachází na křižovatce České republiky, Slovenska a Polska, nabízí Porsche Engineering šanci inženýrům ze všech tří zemí.
Dalším důvodem pro výstavbu pobočky přímo v Ostravě je dosah hned několika technických univerzit v České republice a v sousedních zemích. Spolupráce s univerzitami je odjakživa pilířem růstových strategií společnosti Porsche Engineering, a to jak z hlediska náboru, tak i vývoje. Společnost Porsche začala v České republice působit v oblasti vývojových služeb v roce 1996 navázáním spolupráce s Fakultou strojní ČVUT v Praze. Spolupráce s ČVUT se stále rozšiřuje.
„V Moravskoslezském kraji žije mnoho talentovaných lidí, kteří se nebojí uskutečňovat odvážné vize,“ říká Ivo Vondrák, hejtman Moravskoslezského kraje. „Náš region mění svou image a společnosti, které se zabývají vývojem nebo zaváděním inovací pro průmysl, u nás mají své místo. Jsem rád, že Porsche Engineering otevře svou novou pobočku právě v Ostravě. Díky tomu u nás budou pracovat další desítky expertů, kteří podpoří dynamický vývoj našeho kraje.“
Společnost Porsche Engineering
Porsche Engineering Services, s.r.o. je 100% dceřinou firmou společnosti Porsche Engineering Group GmbH a pevnou součástí globální sítě Porsche Engineering s pobočkami ve městech Weissach, Bietigheim-Bissingen, Wolfsburg, Lipsko (Německo), Praha, Ostrava (Česká republika), Šanghaj (Čína), Kluž (Rumunsko) a Nardò (Itálie). Porsche Engineering Group GmbH je 100% dceřinou společností výrobce sportovních vozů Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG se sídlem ve Stuttgartu. Historie poskytování vývojových služeb zákazníkům sahá až do roku 1931, kdy Ferdinand Porsche založil vlastní konstrukční kancelář. Porsche od té doby nabízí vývojové služby klientům z řady průmyslových odvětví.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?