První zmínky o stavbě tohoto monstra lze nalézt již v v první upoutávce na Gymkhanu 10, která se objevila minulý rok. Tou dobou se však jednalo jen o rozestavěné torzo, ve kterém dokázali poznat tvary pick-upu Ford F-150 ze sedmdesátých let jen skuteční milovníci značky.
Dnes už ale víme, že se jedná o F-150 z roku 1977, pro který má Block skutečnou slabost již řadu let. Stejný vůz měl totiž jeho otec a právě za jeho volantem se Block učil řídit i dovádět - právě s tímto strojem totiž poprvé předvedl burnout.
První zmínky také ukázaly dvojici velkých turbodmychadel čnících z kapoty, o kterých už dnes nyní víme, že vedou k upravenému motoru EcoBoost V6. Jedná se přitom o stejný typ motoru, jaký bychom mohli najít v závodním Fordu GT, který vyhrál závody v Le Mans.
Podobně jako u Hoonicorn Mustangu, i tento pick-up F-150 je jen starým obalem pro novou platformu s pořádně výkonným motorem. Celá karoserie byla ručně vyrobena z hliníku a pod ní bychom nalezli moderní platformu s šestirychlostní převodovkou Sadev, která přenáší výkon na všechna kola.
Pocity z jízdy s tímto monstrem jsou prý podle Blocka naprosto šílené. Navíc podotkl, že šíleně vypadají i první záběry, na kterých auto doprovází jedinečný zvuk závodního šestiválce. Je tedy jasné, že nová videa s tímto strojem budou nasazovat skutečným petrol-headům úsměvy od ucha k uchu.
A když jsme u toho úsměvu - mnohé možná pobaví, že i tento pick-up si uchoval svou praktičnost. Jak poznamenali lidé z Hoonigan, závodní F-150 je vybaven systémem Ford Pass pro dálkové nastartování, couvací kamerou nebo tažným zařízením pro tahání vleku s pneumatikami, kterých bude jistě potřebovat hodně.
Oficiální premiéra Hoonitrucku se uskuteční již příští týden na akci SEMA v Las Vegas. V akci se však vůz ukáže popré živě až 7 prosince, na kdy je naplánována premiéra Gymkhana 10, které by měla být vysílána na Amazon Prime.