Volkswagen představí zcela nové logo. Co je příčinou tak zásadní změny?

Antonín Marek / AutoRoad.cz, 17. dubna 2018, 11:59 Aktualizováno 17.4.2018, 14:19 Google+

Automobilka Volkswagen v současnosti prochází řadou změn, jejichž cílem je zřejmě snaha obnovit důvěru ve stávajících zákaznících a zapůsobit na novou zahraniční klientelu. Jednou z novinek tak bude snaha působit "méně Německy," což by se mělo nejmarkantněji projevit na novém logu automobilky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Členové modelové řady Volkswagen I.D. na autosalonu Los Angeles Auto Show 2017

Členové modelové řady Volkswagen I.D. na autosalonu Los Angeles Auto Show 2017 | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Volkswagen má za sebou poměrně hektické období, během kterého musel řešit palčivé problémy spojené s kauzou dieselgate, následně představil celou paletu elektrických konceptů a před pár dny dokonce došlo na výměnu na nejvyšším křesle společnosti. Řada změn a novinek tím však nekončí, neboť automobilka se chystá v příštím roce vyměnit své logo. Poslední obměna přitom přišla v roce 2012.

S poněkud překvapivými informacemi dnes přišel web Bloomberg, který přinesl vyjádření šéfa marketingového oddělení automobilky VW. Jochen Sengpiehl měl v pondělí v Berlíně pronést, že „Ve srovnání s minulými lety není značka v dobré kondici," neboť ztratila emoce tím, že se snažila být „příliš Německá."

Kromě výměny loga se však automobilka chystá i na velké změny ve svém marketingu. Podle všeho by se nyní měla markantněji zaměřit na používání digitálních a sociálních médií, prostřednictvím kterých se chce zaměřit na na zákazníky, kteří jsou prozatím skeptičtí stran přechodu na bateriemi poháněná vozidla. Nasadit novou image bude zřejmě velice důležitým aspektem co se obrovských investic do elektromobility týče.

Sengpiehl naznačil, že automobilka chce získat nový a méně svázaný obraz inovátora, čímž chce obhájit vyšší ceny svých elektrických modelů. Tím prvním bude I.D. hatchback, kterého bychom se měli dočkat již v roce 2020. Následovat bude SUV, minivan a nakonec sedan.

„Velkou výzvou je: Jak dostat lidi do světa elektromobility?," pronesl Sengpiehl. „Chceme, aby se s námi lidé bavili. Budeme se muset stát pestřejšími."

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen představí zcela nové logo. Co je příčinou tak zásadní změny?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Jeden z prvních návrhů Kia Ceed nové generace

Nová Kia Ceed GT potvrzena, na vrchol segmentu si však nesáhne

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud