Automobilka Volkswagen v současnosti prochází řadou změn, jejichž cílem je zřejmě snaha obnovit důvěru ve stávajících zákaznících a zapůsobit na novou zahraniční klientelu. Jednou z novinek tak bude snaha působit "méně Německy," což by se mělo nejmarkantněji projevit na novém logu automobilky.
Volkswagen má za sebou poměrně hektické období, během kterého musel řešit palčivé problémy spojené s kauzou dieselgate, následně představil celou paletu elektrických konceptů a před pár dny dokonce došlo na výměnu na nejvyšším křesle společnosti. Řada změn a novinek tím však nekončí, neboť automobilka se chystá v příštím roce vyměnit své logo. Poslední obměna přitom přišla v roce 2012.
S poněkud překvapivými informacemi dnes přišel web Bloomberg, který přinesl vyjádření šéfa marketingového oddělení automobilky VW. Jochen Sengpiehl měl v pondělí v Berlíně pronést, že „Ve srovnání s minulými lety není značka v dobré kondici," neboť ztratila emoce tím, že se snažila být „příliš Německá."
Kromě výměny loga se však automobilka chystá i na velké změny ve svém marketingu. Podle všeho by se nyní měla markantněji zaměřit na používání digitálních a sociálních médií, prostřednictvím kterých se chce zaměřit na na zákazníky, kteří jsou prozatím skeptičtí stran přechodu na bateriemi poháněná vozidla. Nasadit novou image bude zřejmě velice důležitým aspektem co se obrovských investic do elektromobility týče.
Sengpiehl naznačil, že automobilka chce získat nový a méně svázaný obraz inovátora, čímž chce obhájit vyšší ceny svých elektrických modelů. Tím prvním bude I.D. hatchback, kterého bychom se měli dočkat již v roce 2020. Následovat bude SUV, minivan a nakonec sedan.
„Velkou výzvou je: Jak dostat lidi do světa elektromobility?," pronesl Sengpiehl. „Chceme, aby se s námi lidé bavili. Budeme se muset stát pestřejšími."
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?