Tesla Model 3 už je sice na trhu nějaký ten pátek, ovšem nabídka modelů je poměrně omezená a čekací lhůty jsou extrémní. Řada lidí si přesto ráda počká, aby si svou Teslu mohla naspecifikovat podle svých představ. A pokud si počkají i půl roku, mohou se těšit na chytrý vzduchový podvozek i pohon všech kol, jak potvrdil Elon Musk na Twitteru.
Elon Musk je pravděpodobně největším vizionářem posledních let, který takřka všechen svůj čas vkládá do inovací a zlepšování světa kolem nás. Kromě toho si ale najde i čas na komunikaci s lidmi prostřednictvím Twitteru. A občas prozrazuje zajímavé informace.
Ta poslední z nich se týká Tesly Model 3 a jejího vybavení. Ryan McCaffrey se Elona Muska prostřednictvím Twitteru zeptal, zda Model 3 dostane i vzduchový podvozek jak Musk říkal koncem minulého roku, protože cesta k jeho domovu je "divná".
In about six months or so. Linked to dual motor config.
— Elon Musk (@elonmusk) 31. srpna 2017
Elon Musk na to reagoval poměrně rychle s pozitivní odpovědí, že vzduchový podvozek Smart Air by měl dorazit během cca šesti měsíců, spolu s pohonem všech kol. Nezbývá tedy než čekat - což je v případě Modelu 3 stále na dlouho.
Co se podvozku Smart Air týče, tento podvozek má schopnost automaticky se zvyšovat / snižovat na základě záznamů o silnici, dat z GPS nebo na základě požadavku řidiče. Systém si navíc umí pamatovat místa, kde řidič světlou výšku upravoval, takže pokud máte doma špatnou příjezdovou cestu, systém automaticky vůz zvýší.
Podvozek Smart Air je mezi majiteli Tesly Model X a S velmi populární záležitostí. Dokonce tak populární, že z pozice příplatkové výbavy za 3,000 dolarů (66 tisíc korun) se stal standardní výbavou. Kolik si za něj budou muset připlatit zájemci o Model 3 je však otázkou.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.