Tesla Model 3 už je sice na trhu nějaký ten pátek, ovšem nabídka modelů je poměrně omezená a čekací lhůty jsou extrémní. Řada lidí si přesto ráda počká, aby si svou Teslu mohla naspecifikovat podle svých představ. A pokud si počkají i půl roku, mohou se těšit na chytrý vzduchový podvozek i pohon všech kol, jak potvrdil Elon Musk na Twitteru.
Elon Musk je pravděpodobně největším vizionářem posledních let, který takřka všechen svůj čas vkládá do inovací a zlepšování světa kolem nás. Kromě toho si ale najde i čas na komunikaci s lidmi prostřednictvím Twitteru. A občas prozrazuje zajímavé informace.
Ta poslední z nich se týká Tesly Model 3 a jejího vybavení. Ryan McCaffrey se Elona Muska prostřednictvím Twitteru zeptal, zda Model 3 dostane i vzduchový podvozek jak Musk říkal koncem minulého roku, protože cesta k jeho domovu je "divná".
In about six months or so. Linked to dual motor config.
— Elon Musk (@elonmusk) 31. srpna 2017
Elon Musk na to reagoval poměrně rychle s pozitivní odpovědí, že vzduchový podvozek Smart Air by měl dorazit během cca šesti měsíců, spolu s pohonem všech kol. Nezbývá tedy než čekat - což je v případě Modelu 3 stále na dlouho.
Co se podvozku Smart Air týče, tento podvozek má schopnost automaticky se zvyšovat / snižovat na základě záznamů o silnici, dat z GPS nebo na základě požadavku řidiče. Systém si navíc umí pamatovat místa, kde řidič světlou výšku upravoval, takže pokud máte doma špatnou příjezdovou cestu, systém automaticky vůz zvýší.
Podvozek Smart Air je mezi majiteli Tesly Model X a S velmi populární záležitostí. Dokonce tak populární, že z pozice příplatkové výbavy za 3,000 dolarů (66 tisíc korun) se stal standardní výbavou. Kolik si za něj budou muset připlatit zájemci o Model 3 je však otázkou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.