Koncern Volkswagen hodlá do budoucna zlepšit komunikaci mezi manažery mezi kontinenty a celkově vylepšit své jméno. S tím je spojen fakt, že novým firemním jazykem přestane být nemčina.
Její místo zaujme angličtina, která podle personálního ředitele společnosti Karlheinze Blessinga bude velkým přínosem pro firmu. Její aktivní používání by mělo být přínosem pro příchod špičkových zahraničních pracovníků.
Rovněž se logicky usnadnění komunikace mezi manažery napříč celým světem, protože němčina je oproti angličtině méně používaným jazykem. Nové nařízení by mělo vstoupit v platnost až v roce 2021, ovšem tehdy se už bude na firemních konferencích výlučně mluvit jen anglicky.
Tento jazyk pak podle plánů Volkswagenu nahradí v roce 2021 němčinu. S tím je spojeno malé ale. Při neformálních rozhovorech mezi manažery, nebo mezi dělníky u montážních linek, se němčina bude používat dále. Celé nařízení se tak týká vrcholného managmentu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?