Koncern Volkswagen hodlá do budoucna zlepšit komunikaci mezi manažery mezi kontinenty a celkově vylepšit své jméno. S tím je spojen fakt, že novým firemním jazykem přestane být nemčina.
Její místo zaujme angličtina, která podle personálního ředitele společnosti Karlheinze Blessinga bude velkým přínosem pro firmu. Její aktivní používání by mělo být přínosem pro příchod špičkových zahraničních pracovníků.
Rovněž se logicky usnadnění komunikace mezi manažery napříč celým světem, protože němčina je oproti angličtině méně používaným jazykem. Nové nařízení by mělo vstoupit v platnost až v roce 2021, ovšem tehdy se už bude na firemních konferencích výlučně mluvit jen anglicky.
Tento jazyk pak podle plánů Volkswagenu nahradí v roce 2021 němčinu. S tím je spojeno malé ale. Při neformálních rozhovorech mezi manažery, nebo mezi dělníky u montážních linek, se němčina bude používat dále. Celé nařízení se tak týká vrcholného managmentu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?