Koncern Volkswagen hodlá do budoucna zlepšit komunikaci mezi manažery mezi kontinenty a celkově vylepšit své jméno. S tím je spojen fakt, že novým firemním jazykem přestane být nemčina.
Její místo zaujme angličtina, která podle personálního ředitele společnosti Karlheinze Blessinga bude velkým přínosem pro firmu. Její aktivní používání by mělo být přínosem pro příchod špičkových zahraničních pracovníků.
Rovněž se logicky usnadnění komunikace mezi manažery napříč celým světem, protože němčina je oproti angličtině méně používaným jazykem. Nové nařízení by mělo vstoupit v platnost až v roce 2021, ovšem tehdy se už bude na firemních konferencích výlučně mluvit jen anglicky.
Tento jazyk pak podle plánů Volkswagenu nahradí v roce 2021 němčinu. S tím je spojeno malé ale. Při neformálních rozhovorech mezi manažery, nebo mezi dělníky u montážních linek, se němčina bude používat dále. Celé nařízení se tak týká vrcholného managmentu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?