Koncern Volkswagen hodlá do budoucna zlepšit komunikaci mezi manažery mezi kontinenty a celkově vylepšit své jméno. S tím je spojen fakt, že novým firemním jazykem přestane být nemčina.
Její místo zaujme angličtina, která podle personálního ředitele společnosti Karlheinze Blessinga bude velkým přínosem pro firmu. Její aktivní používání by mělo být přínosem pro příchod špičkových zahraničních pracovníků.
Rovněž se logicky usnadnění komunikace mezi manažery napříč celým světem, protože němčina je oproti angličtině méně používaným jazykem. Nové nařízení by mělo vstoupit v platnost až v roce 2021, ovšem tehdy se už bude na firemních konferencích výlučně mluvit jen anglicky.
Tento jazyk pak podle plánů Volkswagenu nahradí v roce 2021 němčinu. S tím je spojeno malé ale. Při neformálních rozhovorech mezi manažery, nebo mezi dělníky u montážních linek, se němčina bude používat dále. Celé nařízení se tak týká vrcholného managmentu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.