Chtěli by jste vlastnit kus automobilové italské historie? Pak si můžete koupit takřka nejeté Lamborghini Diablo SV z roku 1999.
To prodává jeden Montrealský dealer v Kanadě a na tomto odkazu najdete kompletní informace a fotogalerii. Hlavní předností vozu je však něco jiného než motor a vzhled. Vůz totiž za celý svůj život ujel jen dva kilometry.
Přesně má najeto 1,1 mil, což je v přepočtu méně jak dva kilometry. Ptáte se, jak je to vlastně možné? Vůz totiž celou dobu stál po zakoupení v garáži jednoho z majitelů, takže se dá předpokládat, že jej kupoval jako čistou investici.
Co na tom, že se v něm nikdy pořádně nesvezl a jediná jízda tohohle krasavce byla z rampy showroomu a pak při dodání do garáže. Pod kapotou je přitom umístěn dnes kultovní atmosférický vidlicový dvanáctiválec o objemu 5,7 litru s výkonem 536 koní a točivým momentem 605 Nm.
Prodejce chce za tento kus italské historie 499 900 dolarů, což je v přepočtu skoro 12 milionů korun. Je to sice podobná cena, za kterou si koupíte současné moderní Lambo, ovšem tenhle skvost za to určitě stojí.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?