Chtěli by jste vlastnit kus automobilové italské historie? Pak si můžete koupit takřka nejeté Lamborghini Diablo SV z roku 1999.
To prodává jeden Montrealský dealer v Kanadě a na tomto odkazu najdete kompletní informace a fotogalerii. Hlavní předností vozu je však něco jiného než motor a vzhled. Vůz totiž za celý svůj život ujel jen dva kilometry.
Přesně má najeto 1,1 mil, což je v přepočtu méně jak dva kilometry. Ptáte se, jak je to vlastně možné? Vůz totiž celou dobu stál po zakoupení v garáži jednoho z majitelů, takže se dá předpokládat, že jej kupoval jako čistou investici.
Co na tom, že se v něm nikdy pořádně nesvezl a jediná jízda tohohle krasavce byla z rampy showroomu a pak při dodání do garáže. Pod kapotou je přitom umístěn dnes kultovní atmosférický vidlicový dvanáctiválec o objemu 5,7 litru s výkonem 536 koní a točivým momentem 605 Nm.
Prodejce chce za tento kus italské historie 499 900 dolarů, což je v přepočtu skoro 12 milionů korun. Je to sice podobná cena, za kterou si koupíte současné moderní Lambo, ovšem tenhle skvost za to určitě stojí.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?