Chtěli by jste vlastnit kus automobilové italské historie? Pak si můžete koupit takřka nejeté Lamborghini Diablo SV z roku 1999.
To prodává jeden Montrealský dealer v Kanadě a na tomto odkazu najdete kompletní informace a fotogalerii. Hlavní předností vozu je však něco jiného než motor a vzhled. Vůz totiž za celý svůj život ujel jen dva kilometry.
Přesně má najeto 1,1 mil, což je v přepočtu méně jak dva kilometry. Ptáte se, jak je to vlastně možné? Vůz totiž celou dobu stál po zakoupení v garáži jednoho z majitelů, takže se dá předpokládat, že jej kupoval jako čistou investici.
Co na tom, že se v něm nikdy pořádně nesvezl a jediná jízda tohohle krasavce byla z rampy showroomu a pak při dodání do garáže. Pod kapotou je přitom umístěn dnes kultovní atmosférický vidlicový dvanáctiválec o objemu 5,7 litru s výkonem 536 koní a točivým momentem 605 Nm.
Prodejce chce za tento kus italské historie 499 900 dolarů, což je v přepočtu skoro 12 milionů korun. Je to sice podobná cena, za kterou si koupíte současné moderní Lambo, ovšem tenhle skvost za to určitě stojí.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.