Policie v Dubaji je známa svým exkluzivním vozovým parkem, ve kterém lze najít celou plejádu supersportů a dalších netradičních vozů. Proto není překvapením, že nejnovějším přírůstkem se stalo Porsche 918 Spyder. Ruku na srdce, byla to jen otázka času.
Jak jistě víte, hybridní Porsche 918 Spyder se vyrobilo pouze v 918 kusech a jeden z nich zamířil do policejních řad v Dubaji.
Ve flotile se zařadí po bok Lamborghini Aventador, Astonu Martin One-77, Bentley Continental GT, Mercedesu SLS AMG, Bugatti Veyron, BMW M6 Gran Coupe, Chevroletu Camaro, Ferrari FF, Fordu Mustang by Roush, ale také Renaultu Twizy, který je v policejním vozovém parku údajně jen pro kontrast.
Ve skutečnosti žádné z výše zmíněných vozů nespatříte v opravdové policejní práci, jelikož jejím úkolem je zapůsobit na turisty v nejluxusnějších oblastech Dubaje.
Málokteré město má takové vozy v policejním kabátku, ale to neplatí pro policii v Abú Zabí, která se tak nějak předhání s dubajskými kolegy. Druhé nejlidnatější město Spojených arabských emirátů má například ve flotile Rolls-Royce Phantom nebo velmi exotický Lykan Hypersport.
Tato silná zásahová vozidla neuvidíte do doby, než je policie použije na projíždění po ulicích jako důkaz své síly a moci.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?