Přinášíme vám zcela unikátní pohled na to, jak vypadá výsledek toho, když se sestaví nejhezčí části karosářských dílů z různých modelů.
Vše vzniklo na základě průzkumu britské pojišťovny Privilege. Ta si jej nechala zpracovat Stirlingskou univerzitou a v hlavním čele byl profesor Peter Hancock. Ten sesbíral data od více než dvou tisíc respondentů s úkolem vybrat nejoblíbenější designový prvek oblíbeného auta.
Konečný výsledek však vypadá jako hodně nevzhledné auto, které by si koupil snad jen blázen. Aby vše bylo jasnější, hned o řádek níže najdete seznam dílů, ze kterých se vůz skládá. A co říkáte vy na konečný výsledek?
Přední maska: Aston Martin DB9Zadní část: Triumph SpitfireBoční profil: Lamborghini GallardoPřední světlomety: MiniZadní svítilny: Audi A1Boční dveře: Rolls-Royce PhantomKola: Range Rover EvoqueZrcátka: Citroën C4 Picasso
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.