Přinášíme vám zcela unikátní pohled na to, jak vypadá výsledek toho, když se sestaví nejhezčí části karosářských dílů z různých modelů.
Vše vzniklo na základě průzkumu britské pojišťovny Privilege. Ta si jej nechala zpracovat Stirlingskou univerzitou a v hlavním čele byl profesor Peter Hancock. Ten sesbíral data od více než dvou tisíc respondentů s úkolem vybrat nejoblíbenější designový prvek oblíbeného auta.
Konečný výsledek však vypadá jako hodně nevzhledné auto, které by si koupil snad jen blázen. Aby vše bylo jasnější, hned o řádek níže najdete seznam dílů, ze kterých se vůz skládá. A co říkáte vy na konečný výsledek?
Přední maska: Aston Martin DB9Zadní část: Triumph SpitfireBoční profil: Lamborghini GallardoPřední světlomety: MiniZadní svítilny: Audi A1Boční dveře: Rolls-Royce PhantomKola: Range Rover EvoqueZrcátka: Citroën C4 Picasso
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.