Lamborghini Huracan je v reálné spotřebě paliva mnohem úspornější

ar5, 13. června 2015, 08:49 Google+

Pár dnů zpět provedla světová organizace pro měření spotřeby reálný test Lamborghini Huracan a výsledkem jsou hodnoty, které leckoho překvapí a potěší.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Standardem totiž bývá, že testované automobily jsou v reálnu víc nenažrané a papírové údaje jsou jen scifi. To však neplatí o italském supersportu, který je mnohem úspornější než oficiální údaje. Podle testu si Huracan s motorem o objemu 5,2 litru V10 motor a výkonu 610 koní řekne v průměru jen o 13,2 l / 100 km.

To ve výsledu znamená, že výsledná spotřeba je o 11 procent lepší než kolik uvádí oficiální údaj výrobce - 14,7 l / 100 km. Organizace se zaměřila na širokou škálu vozidel a to i s pomocí magazínu Motor Trend. Výsledkem je, že italský supersport porazil ve spotřebě modely jako jsou Chevrolet Camaro ZL1, Mercedes-Benz ML63 AMG, Cadillac Escalade a nebo Range Rover V6 Supercharged.

"Vysoce výkonné vozy jsou navrženy tak, aby byly lehké a efektivní, takže se mnohy udávaná spotřeba vztahuje k plnému výkonu," vysvětluje Nick Molden, generální ředitel organizace. "Tyto vozy jsou navrženy tak, aby dostaly co nejvíce z každého litru paliva, a tak není příliš překvapivé, že některé z nich jsou schopny jezdit i celkem úsporně, když se řidič snaží jet ekonomicky."

Vytisknout

Diskuze: Lamborghini Huracan je v reálné spotřebě paliva mnohem úspornější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Testy nového Porsche Cayenne finišují

Testy nového Porsche Cayenne finišují

Honda Civic e:HEV

Auto roku v Česku zná vítěze

Kia HabaNiro

Německo jako první v Evropě pustilo do provozu dálkově ovládané auto

mazda 6

Svaz dovozců oznámil lednová čísla

Citroen C5X

TEST: Citroen C5X 1.6 PureTech 180 Shine – návrat ke kořenům se spoustou inovací

Ferrari Purosangue

Akcie Ferrari letí nahoru, na nový model se bude čekat dlouho

Škoda Superb

Škoda se vyjádřila k výrobě v českých továrnách

Škoda Enyaq RS IV

Škoda Enyaq RS iV drží rekord 7,351 km dlouhým driftem

Ilustrační fotografie

První města začínají využívat ekonomičtější řešení posypu silnic

Škoda Vision 7S

Další rána pro Škodu? Do hry vstupuje indická vláda

Ilustrační foto

Evropská komise počítá v tisících Kč, výrobci v desítkách tisíc, Česko Euro 7 zatím nepodpoří

Ilustrační foto

Havarijní pojištění znevýhodňuje elektromobily. Kdo může očekávat bonusy a jaké?

Prosklená budova ředitelství automobilky Renault v Boulogne-Billancourt

Renault interní duel s Nissanem podle Japonců prohrál

Lada Vesta Sport

Ladu trápí problém, zákazníkům nepomůže ani příplatek

Toyota RAV4 PHEV

Expert Toyoty: Elektromobily svět nespasí, klíčem je lithium

reklama

Doporučujeme

TEST: Citroën C4 1.6 BlueHDI 120 - O naftu si skoro neřekne - anotační foto

TEST: Citroën C4 1.6 BlueHDI 120 - O naftu si skoro neřekne

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. První města začínají využívat ekonomičtější řešení posypu silnic

  2. Akcie Ferrari letí nahoru, na nový model se bude čekat dlouho

  3. Svaz dovozců oznámil lednová čísla

  4. TEST: Citroen C5X 1.6 PureTech 180 Shine – návrat ke kořenům se spoustou inovací

  5. Škoda Enyaq RS iV drží rekord 7,351 km dlouhým driftem

  6. Auto roku v Česku zná vítěze

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud