Bentley jde proti proudu snižování objemů motorů. Nově se stane vrchním výrobcem motorů W12 pro celý koncern Volkswagen, informuje autocar.co.uk
Bentley Centre of Excelence začne koncem roku vyrábět a zdokonalovat motory W12 pro ostatní automobilky koncernu VW. Jejím cílem je vyrábět 9000 agregátů W12 ročně. Toto číslo chce dosáhnout v roce 2017-2018. Již nyní vyrábí Bentley každý rok kolem 5000 motorů W12, které montuje do svých modelů Continental GT , GTC a Flying Spur.
O majestátní motory W12 bude mít zájem i Audi a Volkswagen, kterým bude Bentley tyto agregáty dodávat. Bude tak v historii poprvé, co Bentley začne vyvážet motory. Je však logické, že tento typ agregátů dostal na starost právě britský výrobce. Věnuje se totiž tomuto motoru více než deset let a stále jej zdokonaluje a tak mají nejvíce odborných znalostí. Poslední generace tohoto motoru v modelu Flying Spur produkuje 616 koní a 800 Nm.
Ruku v ruce s navýšením výroby půjde i rozšíření o další pracovní místa. Práci by mělo získat dalších 100 dělníků.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?