Společnosti, zaobírající se výkupem a prodejem použitých automobilů, očekávají příval vodou poškozených automobilů
Dle slov a informací, pohybujících se po serverech velkých autobazarů a dalších společností, zabývajících se výkupem, opravami a prodejem použitých vozů, můžeme v nadcházejících dnech, měsících i rocích, očekávat snahu o prodej vodou poškozených přepravních vozidel.
Nemusí se vždy jednat jen o osobní automobily. Zaplaveným se může stát i jiný dopravní prostředek, nevyjímaje motocykly, dodávky a jiné větší vozy. V posledním případě bývají škody vlivem jiných rozměrů, především pak světlé výšky, minimální.
Nezbývá, než se mít na pozoru.Výkupní podniky a společnosti plánují zareagovat na možné podvody důkladnějšími kontrolami. U vodou postižených vozů nefungují často airbagy, ABS a další elektronikou řízené systémy. Zaplavení konektorů, řídící jednotky, způsobuje nevratné poškození, které přinese konec vozu.
Při koupi se doporučuje poctivost a důkladnost. Typickými znakem „utopeného“ vozu jsou jemné části hlíny, tvořících usazeniny v krytých částech automobilu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?