Renault: Stali jsme se obětí organizované mezinárodní sítě

AutoRoad.cz / mediafax, 8. ledna 2011, 12:00 Google+

Vedení francouzské automobilky Renault se v sobotu poprvé vyjádřilo ke špionážní aféře, jejímž předmětem byl podle posledních informací vývoj elektromobilů. Top manažer společnosti Patrick Pelata v rozhovoru pro Le Monde prohlásil, že se Renault stal obětí organizované mezinárodní sítě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Wind

Wind | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Pelata zároveň ujistil, že neunikly žádné kriticky důležité informace týkající se programu vývoje elektrických automobilů. V sobotním rozhovoru řekl, že informace, které mohly uniknout, se týkaly hlavně nákladů a ekonomického modelu programu elektromobilů.

Kvůli úniku informací už byli odvoláni tři členové vedení francouzské automobilky včetně jednoho člena řídícího výboru Renaultu. Ti jsou nyní vyšetřování francouzskými úřady a policií. Případem se tento týden dokonce zabývala i francouzská špionážní služba i francouzská vláda. Francouzský ministr průmyslu Eric Besson už ve čtvrtek oznámil, že případ průmyslové špionáže otřásající automobilkou Renault, je vážný a je výrazem ekonomické války.

Pelata v sobotu upřesnil, že se určitě jedná o práci odborníků. Spekulace, že by za útokem stála Čína, však nepotvrdil.

Vytisknout

Diskuze: Renault: Stali jsme se obětí organizované mezinárodní sítě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Fabia Sportline

Škoda zahájí v říjnu výrobu nového miniauta. V Bratislavě

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud