Volkswagen Phaeton - po faceliftu za pár kaček

Marek Litzman, 1. září 2010, 12:50 Google+

Volkwagen uvolnil ceníky nového Phaetonu. Silně faceliftovaný model je nově poměrně levný, začíná totiž pod milionem a půl.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
volkswagen phaeton

volkswagen phaeton | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Volkswagen Phaeton, to je velmi luxusní vůz, který ale přinejmenším v prodejích na svou konkurenci nestačí. Proto se Volkswagen rozhodl nasadit na zastarávající vůz velmi atraktivní cenu. Revize ceníku po faceliftu, který jen zmírnil stárnutí vozu představeného v roce 2002, přinesla příjemné překvapení, základní cena se totiž dostala na 1 446 tisíc korun se šestiválcovým turbodieselem.

Podíváme-li se na konkurenci, zjistíme, že tato nejnižší cena je opravdu příznivá.  BMW nabídne svoji sedmu s podobným motorem za 1 647 tisíc, Mercedes nabídne třílitrový diesel za 1 805 tisíc.

Volkswagen nezahálí ani výbavou ta je, na vlajkovou loď jak se sluší a patří rozsáhlá. Zahrnuje pohon všech kol, šestici airbagů, ESP, čtyřzónovou klimatizaci, desítireproduktorový audiosystém, tempomat, ve dvanácti směrech stavitelná přední sedadla a další řadu prvků. Pozadu není ani kvantum příplatkové výbavy.

Volkswagen svůj Phaeton pro tuzemský trh nabízí s dieselem V6 TDi, který tvoří s výkonem 240 koní základ nabídky, a benzíny V6, V8 a W12 o výkonech 280, 335 a 450 koní.

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen Phaeton - po faceliftu za pár kaček

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Esprit

Lotus Esprit - ukáže se v Paříži? Čekáme na něj!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud