Dnes se podíváme na speciál postavený Toyotou pro letošní čtyřiadvacetihodinovku na Nürburgringu.
Slavný závod na Norschliefe proběhl tento víkend. Toyota, potažmo Lexus se ho zůčastnila prostřednictvím týmu Gazoo Racing již potřetí. Jejich speciál Lexus LF-A je postaven pro divizi takzvaných produkčních vozů - divize 2/SP8. Účast dvou speciálů LF-A je součástí vývojesupersportu než přijde koncem roku do výroby. To dokazuje že tým vede vedoucí testman Toyoty Hiromu Naruse.Od sériové podoby LF-A se vozy odlišují pouze povinnou bezpečnostní výbavou a závodním aerokitem. LF-A využívá vidlicový desetiválec objemu 4,8 litru o výkonu rovných 500 koní.Za volantem Lexusů se objevila japonská posádka ve složení Kinoshita, Iida, Ohshima, Jasuharu a německá posádka ve složení Hahne, Krumbach, Lotterer.V celkovém pořadí skončila japonská posádka na slušné 19. pozici a zvítězila ve své třídě SP8.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?