Nissan Micra se tradičně profiloval jako auto pro ženy a nejinak tomu bude i v následující generaci. Design bude zbrusu nový a na ten současný si snad ani nevzpomene.
Micra je poměrně úspěšným vozem od Nissanu, vyrábí se od roku 2003 a vyznačuje se mimořádně líbivým, skoro bych řekl až sladkým designem. Vysoká spolehlivost a pěkný design zajišťuje Micře stabilní popularitu.
To ale neznamená, že by nemohla přijít nová generace. Ta nebude mít po vzhledové stránce se současnou generací mnoho společného, poznávacím a nezaměnitelným prvkem bude kulatost.
Žádné ostré řezy jako Fordu Fiesta nebo Mazdy 2, Nissan Micra zůstane věrný oblinám.
Nissan ve svém prohlášení o dvou odstavcích nezmínil žádné podrobnosti o představení, víme jen, že zastoupení v Thajsku bude model prezentovat jako Eco-car. To je projekt tamní vlády, který podporuje ekologická vozidla.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?