Na minulém autosalonu v Paříži jsme viděli koncept nového SUV, spíše crossoveru Mini. Získal si obrovský ohlas a i díky tomu uvidíme jeho reálnou podobu již rok po představení konceptu, ve Frankfurtu.
Mini Crossover pochopitelně dostane jméno, u crossoveru nezůstane. Nabízí se Crossman podle kombíku Clubman, to jsou ovšem čiré spekulace.
Produkční verze bude vycházet z představeného konceptu. Očekává se, že příď zůstane téměř beze změny jako celá základní silueta karoserie. Přirozeně budou standardizovány podivuhodně se otevírající dveře a to jak boční, tak i zadní, na konceptu bezrámové.
I interiér projde standardizací, centrální ovládací prvek bude nahrazen klasickým interiérem podobným tomu, jaký můžeme vidět v klasickém mini nebo Clubmanovi.
Mini Crossover nebude levným zbožím. Jeho cena se očekává minimálně na 600 tisíc korun. I přes zdánlivě nedobrou výchozí situaci nejde o nijak podivný krok. Mini si i přes hospodářské problémy udržuje vysoké tempo růstu a to i na nejpostiženějším trhu - v USA.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?