Proč právě šest kol? Ono to pod sluncem není nic nového, s takovýmto uspořádáním se experimentovalo i ve slavné Formuli 1, konkrétně vůz Tyrrell P34, jehož video najdete níže na stránce.
Jaké má šestice kol výhody? Konstruktér Ferruccio Covini tvrdí, že to přináší samé výhody. Auto má lepší stabilitu ve vyšších rychlostech, lépe drží v zatáčkách, je méně náchylné k aquaplanningu a v případě defektu jde o menší riziko pro posádku.
Covini má vzadu řádné "sudy" o dvaceti palcích průměru, dvě natáčecí přední nápravy obstarávají mnohem menší 16palcová kola. Zajímavá je i nízká hmotnost 1150 kg.
Pod kapotou je motor o objemu 4,2 od Audi, přičemž jeho výkon je 380 koní.
Auto bylo představeno ji roku 2004, jenže technické problémy s podvozkem, přesněji s jeho pružením, přineslo čtyřletý odklad. Sériový výroba by měla začít v příštím roce a koupě takto zajímavého vozu bude jistě zajímavou investicí. O výrobě otevřené verze C6S nevíme.