Prvé informácie o novom modeli Renault Thalia sme priniesli v tomto článku, teraz Vám ponúkame video, na ktorom ukazuje nový francúzky sedan všetky svoje prednosti, ktorými sú hlavne priestranný interiér a veľký batožinový priestor.
Podľa prvých fotografií a tohto videa má nová Thalia veľmi príjemné elegantné línie, predná časť je výraznejšie odlíšená od sesterského Clia II. Bočný profil sa takisto dočkal zmien, ide hlavne o novo pridané tretie okienko v C-stlpiku karoserie. Zadná časť už nepôsobí „nalepeným“ dojmom, nové sú zadné združené svetlá a tvarovanie veka kufra, ktorý bude mať väčší vstupný otvor ako doposiaľ.
Rozmery malého sedanu dosahujú väčšie hodnoty ako predchádzajúci model, dĺžka zaznamenala prírastok +7 centimetrov (4260 mm), rázvor náprav má hodnotu 2576 mm. Výška sa však nepatrne znížila o jeden centimeter na 1430 mm.
O pohonných jednotkách pre Thaliu II zatiaľ Renault mlčí, no je veľmi pravdepodobné, že ich prevezme z modelu Clio II. Očakávať teda môžme osvedčené pohonné jednotky s objemom od 1,2 do 1,6 litra, pričom k dispozícii bude aj naftový štvorvalec 1,5 dCi.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?