Prvé informácie o novom modeli Renault Thalia sme priniesli v tomto článku, teraz Vám ponúkame video, na ktorom ukazuje nový francúzky sedan všetky svoje prednosti, ktorými sú hlavne priestranný interiér a veľký batožinový priestor.
Podľa prvých fotografií a tohto videa má nová Thalia veľmi príjemné elegantné línie, predná časť je výraznejšie odlíšená od sesterského Clia II. Bočný profil sa takisto dočkal zmien, ide hlavne o novo pridané tretie okienko v C-stlpiku karoserie. Zadná časť už nepôsobí „nalepeným“ dojmom, nové sú zadné združené svetlá a tvarovanie veka kufra, ktorý bude mať väčší vstupný otvor ako doposiaľ.
Rozmery malého sedanu dosahujú väčšie hodnoty ako predchádzajúci model, dĺžka zaznamenala prírastok +7 centimetrov (4260 mm), rázvor náprav má hodnotu 2576 mm. Výška sa však nepatrne znížila o jeden centimeter na 1430 mm.
O pohonných jednotkách pre Thaliu II zatiaľ Renault mlčí, no je veľmi pravdepodobné, že ich prevezme z modelu Clio II. Očakávať teda môžme osvedčené pohonné jednotky s objemom od 1,2 do 1,6 litra, pričom k dispozícii bude aj naftový štvorvalec 1,5 dCi.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.