Měsíc po zásadní úpravě BMW M3 od slavného německého tunera přichází další ostré BMW, které dostalo tentokrát jen špetku účelného tuningu a detailně tak vylepšuje téměř dokonalé. Jak to vypadá se podívejte dovnitř.
BMW 135i asi netřeba dlouze představovat. Třílitrový šestiválec se dvěma turby o výkonu přes 300 koní v kupé velikosti Golfu. Výkon je dost vysoký na to, aby Hartage považoval tuning za hotový i přes to, že se motoru ani nedotkl.
Změny se tedy týkají především litých kol, která jsou lehká a to i při průměru 18, resp. 19 palců. Odpružení je o něco tvrdší a na karoserii se objevilo několik nových dílů.
Za povšimnutí stojí karbonové zpětné zrcátko, přičemž karbonem se nešetřilo ani v interiéru. Pedály jsou naproti tomu z hliníku. Jak jsem psal, hlavně funkční kosmetika.
Abychom ale Hartagi nekřivdili, víme, že motory s turbem jdou ladit poměrně dobře. Jsme si tak jisti, že kit pro zvýšení výkonu se objeví velmi rychle. Navíc se tuner tváří, že podle pravítka by se do motorového prostoru měl vlézt i osmiválec z BMW M3 o výkonu 420 koní...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?