Měsíc po zásadní úpravě BMW M3 od slavného německého tunera přichází další ostré BMW, které dostalo tentokrát jen špetku účelného tuningu a detailně tak vylepšuje téměř dokonalé. Jak to vypadá se podívejte dovnitř.
BMW 135i asi netřeba dlouze představovat. Třílitrový šestiválec se dvěma turby o výkonu přes 300 koní v kupé velikosti Golfu. Výkon je dost vysoký na to, aby Hartage považoval tuning za hotový i přes to, že se motoru ani nedotkl.
Změny se tedy týkají především litých kol, která jsou lehká a to i při průměru 18, resp. 19 palců. Odpružení je o něco tvrdší a na karoserii se objevilo několik nových dílů.
Za povšimnutí stojí karbonové zpětné zrcátko, přičemž karbonem se nešetřilo ani v interiéru. Pedály jsou naproti tomu z hliníku. Jak jsem psal, hlavně funkční kosmetika.
Abychom ale Hartagi nekřivdili, víme, že motory s turbem jdou ladit poměrně dobře. Jsme si tak jisti, že kit pro zvýšení výkonu se objeví velmi rychle. Navíc se tuner tváří, že podle pravítka by se do motorového prostoru měl vlézt i osmiválec z BMW M3 o výkonu 420 koní...
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.