BMW 135i asi netřeba dlouze představovat. Třílitrový šestiválec se dvěma turby o výkonu přes 300 koní v kupé velikosti Golfu. Výkon je dost vysoký na to, aby Hartage považoval tuning za hotový i přes to, že se motoru ani nedotkl.
Změny se tedy týkají především litých kol, která jsou lehká a to i při průměru 18, resp. 19 palců. Odpružení je o něco tvrdší a na karoserii se objevilo několik nových dílů.
Za povšimnutí stojí karbonové zpětné zrcátko, přičemž karbonem se nešetřilo ani v interiéru. Pedály jsou naproti tomu z hliníku. Jak jsem psal, hlavně funkční kosmetika.
Abychom ale Hartagi nekřivdili, víme, že motory s turbem jdou ladit poměrně dobře. Jsme si tak jisti, že kit pro zvýšení výkonu se objeví velmi rychle. Navíc se tuner tváří, že podle pravítka by se do motorového prostoru měl vlézt i osmiválec z BMW M3 o výkonu 420 koní...