Peugeot 1007 nikdy neměl být mainstreamovým modelem, o tom svědčí o označení. I přesto by si automobilka asi slibovala vyšší prodeje. Upravila proto ceník a zároveň zveřejnila i ten pro model 207 RC.
Jak tedy nyní vypadá nabídka 1007? Existují jen dvě výbavy a čtyři motorizace, z toho dvě benzínové a 2 dieselové. Nižší výbava Urban lze pořídit jen k čtrnástistovkám a to jak benzínové, tak dieselové. Vyšší Premium lze pořídit k 1,6 benzínu a oběma dieselům, 1,4 HDI a nové 1,6 HDI.
Nabídka začíná na 379 tisících za 1,4 Urban a končí na 535 tisících za 1,6 HDI Premium. V základu je u Urbanu čtveřice airbagů, ABS, zatímco ESP zůstává za příplatek, dálkově ovládaný centrál, palubní počítač, elektricky ovládaná okna a nastavitelný volant. Premium k tomu přidává mlhovky, manuální klimatizaci, rádio, kožený volant, lakované doplňky karoserie a především možnost přikoupit si více prvků příplatkové výbavy, jako automatickou klimu, parkovací asistent, lepší rádio či navigaci. ESP a paket tří dalších airbagů, hlavových a kolenního, je k dispozici ke každé výbavě.
Peugeot 1007 stále zůstává poměrně drahým zbožím, které se určitě nebude prodávat po desetitisících, i v tom je možná jeho kouzlo. Navíc elektricky ovládané posuvné boční dveře mají taky cosi do sebe. Je to zkrátka vůz, do kterého se nejdřív musí nakupující zamilovat a poté za něj dát i onu navýšenou cenu.
Zároveň s novým ceníkem 1007 byl zveřejněn i ceník pro Peugeot 207 RC. Ten lze pořídit v jediné výbavě za 650 tisíc. V základu nalezneme 6 airbagů, ESP, mlhovky, centrál s dálkovým ovládáním, elektricky stahovatelná okna, sportovní sedadla a rádio. Připlácí se například za vyhřívaná sedadla, alarm, lepší rádio s MP3 či za navigaci.
zdroj: Peugeot
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.