Peugeot 1007 s novými cenami, bude to stačit?

Marek Litzman, 1. srpna 2007, 10:56 Google+

Peugeot 1007 nikdy neměl být mainstreamovým modelem, o tom svědčí o označení. I přesto by si automobilka asi slibovala vyšší prodeje. Upravila proto ceník a zároveň zveřejnila i ten pro model 207 RC.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
1007

1007 | foto: Peugeot

Sdílejte článek

Jak tedy nyní vypadá nabídka 1007? Existují jen dvě výbavy a čtyři motorizace, z toho dvě benzínové a 2 dieselové. Nižší výbava Urban lze pořídit jen k čtrnástistovkám a to jak benzínové, tak dieselové. Vyšší Premium lze pořídit k 1,6 benzínu a oběma dieselům, 1,4 HDI a nové 1,6 HDI.

Nabídka začíná na 379 tisících za 1,4 Urban a končí na 535 tisících za 1,6 HDI Premium. V základu je u Urbanu čtveřice airbagů, ABS, zatímco ESP zůstává za příplatek, dálkově ovládaný centrál, palubní počítač, elektricky ovládaná okna a nastavitelný volant. Premium k tomu přidává mlhovky, manuální klimatizaci, rádio, kožený volant, lakované doplňky karoserie a především možnost přikoupit si více prvků příplatkové výbavy, jako automatickou klimu, parkovací asistent, lepší rádio či navigaci. ESP a paket tří dalších airbagů, hlavových a kolenního, je k dispozici ke každé výbavě.

Peugeot 1007 stále zůstává poměrně drahým zbožím, které se určitě nebude prodávat po desetitisících, i v tom je možná jeho kouzlo. Navíc elektricky ovládané posuvné boční dveře mají taky cosi do sebe. Je to zkrátka vůz, do kterého se nejdřív musí nakupující zamilovat a poté za něj dát i onu navýšenou cenu.

Zároveň s novým ceníkem 1007 byl zveřejněn i ceník pro Peugeot 207 RC. Ten lze pořídit v jediné výbavě za 650 tisíc. V základu nalezneme 6 airbagů, ESP, mlhovky, centrál s dálkovým ovládáním, elektricky stahovatelná okna, sportovní sedadla a rádio. Připlácí se například za vyhřívaná sedadla, alarm, lepší rádio s MP3 či za navigaci.

 

zdroj: Peugeot

Vytisknout

Diskuze: Peugeot 1007 s novými cenami, bude to stačit?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kia EV6 v prestižním soutěžním klání magazínu ‚What Car?‘ získala hlavní cenu ‚Auto roku 2022‘

Kia EV6 face to face triumfovala v soutěži prestižního magazínu

Ilustrační foto

Jak dlouho vydržíme uvězněni na dálnici, když půjde do tuhého?

Škoda Octavia

Blbec týdne? Tohle nemuselo dopadnout dobře

Radim Passer už v roce 2015 v Německu zjišťoval maximálku svého Bugatti Veyron, tehdy jel jen 402 km/h

Bugatti českého boháče, jedoucí až 417 km/h, rozčílilo Němce. Překonával si vlastní rekord

Nová Škoda Fabia 4. generace je větší, modernější, emotivnější. Dynamické proporce a ostře řezané hrany dodávají vozu velmi dynamický, emocionální vzhled.

Fabia stále na Slovensku jedničkou. Škoda ale nemá důvod jásat

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid

Test Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid, I ❤️ HYBRID?

OMV se hrdě hlásí k elektrické budoucnosti

Stát plánuje miliardy pro elektromobily

DS 4

Česká premiéra nového SUV/Coupe DS 4

TMMF zahájení výroby

Auta nejsou, zoufají Češi. Příčin našli celou řadu

Volkswagen Amarok

Nový Amarok bude představen v polovině roku 2022, pod kapotou bude opět šestiválec

Škoda Enyaq iV nabíjená prostřednictvím zařízení Wallbox iV dodávaného automobilkou

Šéf odborů sdělil, kdy Škoda skončí se spalovacími motory a co bude potom

Ilustrační foto

ČOI zakázala nebezpečný nůžkový zvedák na auta

Ford Ranger Raptor

TEST: Ford Ranger Raptor – bestie do nejdrsnějších podmínek, kterou nejde nemilovat

ojetá auta

Konečně dobrá zpráva: Silná koruna zlevnila lidem ojetiny!

Toyota Yaris GRMN

Kladivo na Yaris GR? Nový Yaris GRMN, který je ještě ostřejší a bude pěkně vzácný!

reklama

Doporučujeme

Lamborghini

Lamborghini je na tom skvěle, nestačí vyrábět

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Test Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid, I ❤️ HYBRID?

  2. Blbec týdne? Tohle nemuselo dopadnout dobře

  3. Česká premiéra nového SUV/Coupe DS 4

  4. ČOI zakázala nebezpečný nůžkový zvedák na auta

  5. Šéf odborů sdělil, kdy Škoda skončí se spalovacími motory a co bude potom

  6. Jak dlouho vydržíme uvězněni na dálnici, když půjde do tuhého?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud