Čínský průmysl máme spojený především s levným textilem, který brzy ztrácí svoje původní barvy a tvary. Z tohoto poznatku vycházelo i očekávání dlouhých roků růstu kvality a designu nebývale rychle rostoucího automobilového průmyslu nejlidnatější země světa.
Poněkud se však zapomnělo na to, že si Čína může design a kvalitu koupit od renomovaných společností. Před deseti roky začala automobilka Chery s výrobou vozů na pronajatých linkách od Fordu, dnes prodává přes 300 tisíc aut ročně.
Na důležitý domácí autosalon v Šanghaji si připravila ve spolupráci s italským Torino Design velmi zajímavý koncept malého sportovního dvoudveřového čtyřsedadlového hatchbacku vycházejícího z dříve prezentovaných skic. Ostrý dynamický design dostal jemnější kontury, ale ponechal si vysoké robustní dveře s malými bočními okny. Provedení horní části konceptu dost možná naznačuje úvahy nad dozadu protaženým čelním sklem či velkorysým otevřením střechy.
O motorizaci čtyři metry dlouhého vozu výrobce mlčí, stejně tak o výbavě. Obecně se ale soudí, že bude bohatá a bude odpovídat současnému standardu světových automobilek, neboť je téměř jisté, že pokud půjde v budoucnu do výroby, bude evropsky vyhlížející Shooting Sport důležitým expanzním artiklem čínské automobilky při skutečném útoku na trhy za hranicí Velké čínské zdi.