Nekonečné čekání na nejrychlejší supersport Veyron se urychlí, vedení Bugatti tak rozhodlo a proto zvýší produkci v jeho výrobním středisku ve francouzském Molsheim.
Roční počet vyrobených vozidel se tak zvýší z původně plánovaných 50-ti kusů na 70. Veyron s cenovkou milion eur (bez daně) má již 70 závazných objednávek. Nejvíce netrpělivých zákazníku je v Americe, kde bude směřovat první várka skvostných Bugatek. Většina z nich míří do Kalifornského Beverly Hills.
Dalším významným trhem je Německo, tam se očekává prodej 15-ti kusů Veyronů v prvním roce. Není divu, že poptávka po tomto supersportu převyšuje nabídku, kdo z vás by doma nechtěl mít 16-ti válcovou bestii se sedmi-stupňovou převodovkou a výkonem 1001 koní. I přes několik technických problému v počátku výroby a silničních testech se nakonec podařilo výrobu spustit. Buggati se bude o své zákazníky náležitě starat, v naléhavých případech jsou zde vyškolení technici, kteří jsou schopni okamžitě reagovat na vaše požadavky či problémy s vozem.
foto: Autoindex.org
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?