Nekonečné čekání na nejrychlejší supersport Veyron se urychlí, vedení Bugatti tak rozhodlo a proto zvýší produkci v jeho výrobním středisku ve francouzském Molsheim.
Roční počet vyrobených vozidel se tak zvýší z původně plánovaných 50-ti kusů na 70. Veyron s cenovkou milion eur (bez daně) má již 70 závazných objednávek. Nejvíce netrpělivých zákazníku je v Americe, kde bude směřovat první várka skvostných Bugatek. Většina z nich míří do Kalifornského Beverly Hills.
Dalším významným trhem je Německo, tam se očekává prodej 15-ti kusů Veyronů v prvním roce. Není divu, že poptávka po tomto supersportu převyšuje nabídku, kdo z vás by doma nechtěl mít 16-ti válcovou bestii se sedmi-stupňovou převodovkou a výkonem 1001 koní. I přes několik technických problému v počátku výroby a silničních testech se nakonec podařilo výrobu spustit. Buggati se bude o své zákazníky náležitě starat, v naléhavých případech jsou zde vyškolení technici, kteří jsou schopni okamžitě reagovat na vaše požadavky či problémy s vozem.
foto: Autoindex.org
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.