Nekonečné čekání na nejrychlejší supersport Veyron se urychlí, vedení Bugatti tak rozhodlo a proto zvýší produkci v jeho výrobním středisku ve francouzském Molsheim.
Roční počet vyrobených vozidel se tak zvýší z původně plánovaných 50-ti kusů na 70. Veyron s cenovkou milion eur (bez daně) má již 70 závazných objednávek. Nejvíce netrpělivých zákazníku je v Americe, kde bude směřovat první várka skvostných Bugatek. Většina z nich míří do Kalifornského Beverly Hills.
Dalším významným trhem je Německo, tam se očekává prodej 15-ti kusů Veyronů v prvním roce. Není divu, že poptávka po tomto supersportu převyšuje nabídku, kdo z vás by doma nechtěl mít 16-ti válcovou bestii se sedmi-stupňovou převodovkou a výkonem 1001 koní. I přes několik technických problému v počátku výroby a silničních testech se nakonec podařilo výrobu spustit. Buggati se bude o své zákazníky náležitě starat, v naléhavých případech jsou zde vyškolení technici, kteří jsou schopni okamžitě reagovat na vaše požadavky či problémy s vozem.
foto: Autoindex.org
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.