Vedle reklamního a technického vývoje se Renault předvedl v 90tých letech jedním z nejlepších hothatchů všech dob Cliem Williams, v jeho šlépějích jde také Megane F1. Základ tvoří pohárová verze meganu RanultSport. Nepříliš výrazným prvkem jsou pruhy na přední, zadní a boční straně vozu. Většinu asi nejvíce upoutají černá slitinová kola a zpětná zrcátka. Uvnitř potom kralují modrá sedadla Recaro. Celkově působí Megane F1 velmi diskrétně a decentně, proč tedy název F1?
Odpověď se skrývá uvnitř vozu, 222 koňských sil ve 2,0 litrovém agregátu přeplňován turbodmychadlem s upraveným výfukovým potrubím a okamžitou reakcí na plyn vás solidně zatlačí do sedačky. Pro okamžité a bezpečné brždění jsou zde na míru ušity brzdy Brembo. Fanoušci automobilky se mají opravdu na co těšit slibuje Renault.
foto: Pascal Pierart