Kanadský popový zpěvák Justin Bieber se dostal na černou listinu italské automobilky Ferrari. Podle výrobce sportovních vozů zpěvák několikrát porušil kodex chování, k němuž se zavázal při koupi vozu. Mezi prohřešky je například přelakování vozu, uvedl podle ČTK italský tisk.
Při koupi vozu Ferrari musí nový majitel přijmout celou řadu omezení. Některá z nich Bieber, který je od roku 2015 majitelem Ferrari 458, porušil. Vůz například nechal přelakovat z bílé na elektrickou modř a udělal i další nepovolené zásahy do podoby auta. Bieber kodex porušil také tím, že vůz chtěl prodat v aukci, což pravidla Ferrari rovněž zakazují.
Kanadský zpěvák na sebe upozornil už krátce po koupi vozu, když nechal své Ferrari stát dva týdny před tanečním klubem a zapomněl, kde ho zaparkoval, uvedl deník La Repubblica.
Kvůli zařazení na černou listinu automobilka už další vůz zpěvákovi neprodá. Bieber ale není jedinou celebritou s podobným zákazem. Na černé listině Ferrari figurují také hudebníci 50 Cent a Tyga, herec Nicolas Cage či americká celebrita Kim Kardashian.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?