Sportovní vůz a logo koně jdou bezpochyby k sobě. Zmínit můžeme Porsche, Ferrari a třeba i Ford Mustang. Od Fordu však dostal do znaku divokého koně jeho reinkarnovaný off-road Bronco. Jenomže až nápadně dobře "sedí" ke koníkovi z Maranella.
Logo Ford BroncoFord Bronco nové generace dostal do znaku koně, jenž divoce kope zadníma nohama. Dle tvůrců onoho loga mělo zřejmě jít o parťáka k dalšímu divokému koni, a to k mustangovi. Idea je taková, že tito dva Fordovi koníci budou spolu skotačit po nekonečných prériích.
Avšak Bronco koník až podezřele pasuje k jinému koníkovi. A ne k ledajakému. Pasuje k samotnému italskému hřebci. Avšak tady to vypadá na úplně jiné skotačení než v předchozím případě.
Níže si můžete pečlivě prohlédnout obě loga s divokými plnokrevníky a sami si udělat vlastní názor, ke kterému z nich Brocno koník sedne lépe.
Logo FerrariLogo věnovala Enzovi Ferrari hraběnka Paolina Baracca, matka slavného italského letce z 1. světové války. Její syn Francesco míval na svém letadle vyobrazeného koně, který se vzpíná na zadních. Enzo Ferrari ho umístil na žlutý štít, protože žlutá je barva města Modeny, a přidal písmena SF – Scuderia Ferrari.
Logo Ford MustangLegendární pony car od Fordu má v názvu i ve znaku běžícího mustanga. Mustangové jsou původně potomci zdivočelých koní, prohánějící se po prériích Severní Ameriky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.