Sportovní vůz a logo koně jdou bezpochyby k sobě. Zmínit můžeme Porsche, Ferrari a třeba i Ford Mustang. Od Fordu však dostal do znaku divokého koně jeho reinkarnovaný off-road Bronco. Jenomže až nápadně dobře "sedí" ke koníkovi z Maranella.
Logo Ford BroncoFord Bronco nové generace dostal do znaku koně, jenž divoce kope zadníma nohama. Dle tvůrců onoho loga mělo zřejmě jít o parťáka k dalšímu divokému koni, a to k mustangovi. Idea je taková, že tito dva Fordovi koníci budou spolu skotačit po nekonečných prériích.
Avšak Bronco koník až podezřele pasuje k jinému koníkovi. A ne k ledajakému. Pasuje k samotnému italskému hřebci. Avšak tady to vypadá na úplně jiné skotačení než v předchozím případě.
Níže si můžete pečlivě prohlédnout obě loga s divokými plnokrevníky a sami si udělat vlastní názor, ke kterému z nich Brocno koník sedne lépe.
Logo FerrariLogo věnovala Enzovi Ferrari hraběnka Paolina Baracca, matka slavného italského letce z 1. světové války. Její syn Francesco míval na svém letadle vyobrazeného koně, který se vzpíná na zadních. Enzo Ferrari ho umístil na žlutý štít, protože žlutá je barva města Modeny, a přidal písmena SF – Scuderia Ferrari.
Logo Ford MustangLegendární pony car od Fordu má v názvu i ve znaku běžícího mustanga. Mustangové jsou původně potomci zdivočelých koní, prohánějící se po prériích Severní Ameriky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?