Ford Mustang, nejprodávanější sportovní automobil světa, je prostě legendou. elegantní kupé či kabriolet nabízejí styl, výkon i emoce z jízdy. Pro mnoho lidí však může být překážkou v jeho koupi nedostatek praktičnosti, vyplývající z absence zadních dveří. Něco takového však rozhodně není neřešitelným problémem, jak dokazují záběry z Austrálie.
Představte si, že žijete v Austrálii, doma vám parkuje Ford Falcon a vy chorobně toužíte po Fordu Mustang. Někdo by možná prodal starý vůz, zadlužil se a investoval do originálu, neznámý úpravce se však svého Falconu odmítl vzdát a raději mu provedl plastiku.
Fotografie kříženého Falcona s Mustangem se nedávno objevily na americkém fóru Reddit a to rovnou ve dvou skupinách: "Nejotřesněji upravená auta" a "Úžasně upravená auta." Rozsoudit do které kategorie vůz spíše spadá je na každém z nás, případně na úhlu pohledu.
Čelní pohled by totiž dokázal kdekoho zmást, neboť autor přestavby použil prakticky celou masku z Mustangu generace 2005. Obrovský nádech na kapotě a malé kobry na blatnících jsou pak jasným odkazem na výkonnou variantu Shelby GT 500.
Jakmile však člověk vidí vůz z boku, všimne si okamžitě i dalšího páru dveří a karoserie sedanu, která prostě nemá na Mustangu co dělat. Otřesně pak bohužel dopadl pokus o imitaci zádě, kde autor zvolil lacině vypadající svítilny a kombinace tradičního kufru, loga Shelby a 4 koncovek výfuku vypadá spíše komicky.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.