Škoda představila novou generaci Rapidu. K mání je s motory 1,6 MPI a 1,4 TSI. S cenou pod 299 000 Kč se jedná o skvělý kup. Má to však jeden háček.
Nový Škodovácký lifting převzal designové prvky od jeho sestřičky Scaly. Přebírá z ní podobně tvarované svítilny, a to jak ty přední, tak i zadní. Dále na první pohled zaujme pro mladoboleslavské modely charakteristicky tvarovaná maska chladiče. Inspirace novými Škodovkami pokračuje též v interiéru. Displej infotainmentu je umístěn podobně jako u Scaly. Volant svým tvarem nezapře inspiraci tím, jenž se před pár týdny objevil v nové Octavii.
Pod přední kapotou našly své místo pouze zážehové čtyřválcové motory. Jsou jimi dvě výkonové varianty motoru 1.6 MPI s výkony 66 kW (90 koní) a 81 kW (110 koní). Dále pak s převodovkou DSG spárovaná 1.4 TSI 92 kW (125 koní). Za 1.6 MPI s 66 kW, v základním stupni výbavy, si v showroomech Škody řeknou pouze 299 000 Kč.
Pokud vás nový Rapid láká, tak Vás bohužel musím zklamat. Cena 299 000 Kč je přepočet z aktuálního kurzu ruského rublu. Ano, jak už správně tušíte, nový Rapid je určený pouze pro ruský trh a s dovozem do České republiky se nepočítá.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?