Alfa Romeo naposledy upravila své kupé a roadster 4C vloni v lednu. Italský výrobce chystá další technický update na začátek roku 2019. Dle magazínu Autocar dostane řadu vylepšení, ale nebude nabízen s manuální převodovkou.
Informaci, kterou přinesl britský časopis potvrdil šéf vývoje značek Alfa Romeo a Maserati Roberto Fedeli. Zároveň uvedl, že upravená 4C se představí koncem příštího roku, její prodej pak bude zahájen v lednu 2019. Kapesní střela by měla krom nového motoru dostat i upravené odpružení a řízení.
Současná 4C je kritizována za špatnou ovladatelnost a nepředvídatelné řízení. To chtějí inženýři Alfy odstranit použitím nejnovějších technologií. K pohonu současné verze slouží benzinové turbo 1,75 l o výkonu 237 k a s točivým momentem 350 Nm. Auto rozhýbá z 0 na 100 km/h za 4,1 s, maximální rychlost je pak solidních 257 km/h. V rámci faceliftu by měly přibýt i nové exteriérové barvy a více možností personalizace. Fedeli rovněž v článku prozradil, že špičkové modely značek Ferrari, Maserati či Alfa Romeo nedostanou kvůli malému zájmu zákazníků manuální převodovky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.