Renault Alaskan je v Kolumbii hitem. Dokáže si ale poradit s evropskou konkurencí?

-jka / AutoRoad.cz, 15. října 2017, 14:04 Google+

Po představení v roce 2016 v Kolumbii byl Renault Alaskan uveden na latinskoamerické trhy, kde mají pick-upy silnou tradici. Českým zákazníkům se Alaskan představí v listopadu. Již nyní však netrpělivě očekáváme ceny, které by měly být zveřejněny do konce měsíce.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault Alaskan

Renault Alaskan | foto: Renault

Sdílejte článek

Odolný podvozek se žebřinovým rámem, spolu s víceprvkovým zavěšením zadní nápravy, propůjčuje vozu užitečné zatížení více než jednu tunu a schopnost táhnout bržděný přívěs o hmotnosti 3,5 tuny. Ložná plocha o objemu 2,46m2 nabízí ve svém segmentu unikátní využitelnost díky upevňovacímu systému C-Channel pro bezpečnost celého nákladu. Tento upínací systém se skládá ze tří kolejnic upevněných na třech stranách ložné plochy a čtyř mobilních háků pro jednoduché, praktické a rychlé upevnění všech typů nákladu. Zadní sklopná stěna ložné plochy má nosnost až 500 kg.

„Po expanzi v Latinské Americe Renault potvrzuje celosvětové ambice modelu ALASKAN a vyráží dobýt evropský trh s pick-upy. ALASKAN je výkonný a robustní pick-up, který vyhovuje požadavkům zákazníků jak z řad profesionálů, tak i soukromých osob,“ řekl Ashwani Gupta - ředitel divize užitkových vozů Renault-Nissan.

O pohon se stará čtyřválcový dieselový motor 2,3l dCi, který je k dispozici s jedním (160 koní) nebo dvěma (190 koní) turbodmychadly. Tato pohonná jednotka je již dostatečně otestovaná z modelu Master a slibuje kombinovanou spotřebu 6,3 l/100 km.

Alaskan nabízí celkem tři režimy pohonu. Režim 2WD je určený pro normální jízdní podmínky a výkon je směřován pouze na zadní nápravu. Režim 4WD High přenáší výkon na všechny čtyři kola, a je tedy vhodný na kluzkém povrchu. Režim pohonu všech kol s redukcí (4WD Low) využívá dodatečné redukční převodovky, aby zlepšil trakci a ovladatelnost v terénu. Může být aktivován pouze po zastavení a je perfektní pro použití v nejextrémnějším terénu a v případě úplné ztráty trakce na písku, sněhu či hlubokém blátě.

Mnoho podnikatelů, obchodníků a farmářů hledá robustní a víceúčelový vůz, který dokáže přepravit těžká břemena, ale současně jim nebo jejich rodině poskytne vysoký komfort. Rozsáhlé možnosti přestaveb modelu ALASKAN rovněž umožňují splnit požadavky stavebních firem, přepravců zboží nebo pracovníků v oblasti lékařské péče. Někteří zákazníci také hledají prostorný vůz, jehož komfortní interiér dostojí požadavkům na osobní vůz, a přitom se současně díky velké ložné ploše a schopnosti táhnout přívěs skvěle hodí pro volnočasové aktivity v jakémkoliv terénu.

K dispozici je celá řada příplatkové výbavy, kterou tvoří například eLSD (elektronický samosvorný diferenciál), asistenty pro jízdu z kopce a rozjezd do kopce, asistenční systémy ABS, ESP, EBD, EBA, TCS, AEB, multimediální systém, bezklíčový přístup, startování tlačítkem a 360° kamerový systém. 

Vytisknout

Diskuze: Renault Alaskan je v Kolumbii hitem. Dokáže si ale poradit s evropskou konkurencí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Škoda Fabia

Škodovka spustí univerzitní carsharing. Co myslíte, má u nás sdílení aut šanci?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud