Je totiž více než pravděpodobné, že v roce 2019 zahájí společnost Mini prodej svého čistě elektrického vozu. Na jeho vývoji už totiž automobilka usilovně pracuje delší dobu.
Automobilka Mini disponovala elektrickým modelem již v minulosti, ten však nebyl oficiálně nikdy prodáván. Dostal se pouze k několika málo společnostem, kde byl testován jako fleetový automobil.
Nová generace elektromobilů britského výrobce už by ale měla být prodávána i běžným smrtelníkům, a to na většině trhů. kde automobilka působí. Vzhledem k neustále rostoucímu zájmu o elektromobily se dá předpokládat, že nasazení čistě elektrického Mini je jedním ze způsobů, kterými chce automobilka bojovat s klesajícími prodeji na některých trzích.
Ředitel společnosti Mini, Sebestian Mackensen, se k tématu elektromobilů Mini vyjádřil pro server Carscoops v smyslu, že společnost nechce nabídnout jen vůz, který bude dokazovat jejich schopnost elektromobily vyrábět, ale nezaujme zákazníky. Mini chce vyrobit elektromobil, který by měl fungovat jako jakýkoliv jiný automobil a v lidech snad vzbudí zájem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?