Je totiž více než pravděpodobné, že v roce 2019 zahájí společnost Mini prodej svého čistě elektrického vozu. Na jeho vývoji už totiž automobilka usilovně pracuje delší dobu.
Automobilka Mini disponovala elektrickým modelem již v minulosti, ten však nebyl oficiálně nikdy prodáván. Dostal se pouze k několika málo společnostem, kde byl testován jako fleetový automobil.
Nová generace elektromobilů britského výrobce už by ale měla být prodávána i běžným smrtelníkům, a to na většině trhů. kde automobilka působí. Vzhledem k neustále rostoucímu zájmu o elektromobily se dá předpokládat, že nasazení čistě elektrického Mini je jedním ze způsobů, kterými chce automobilka bojovat s klesajícími prodeji na některých trzích.
Ředitel společnosti Mini, Sebestian Mackensen, se k tématu elektromobilů Mini vyjádřil pro server Carscoops v smyslu, že společnost nechce nabídnout jen vůz, který bude dokazovat jejich schopnost elektromobily vyrábět, ale nezaujme zákazníky. Mini chce vyrobit elektromobil, který by měl fungovat jako jakýkoliv jiný automobil a v lidech snad vzbudí zájem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?