S novým rokem se u Mercedesu znovu rozjel vývoj některých dalších specialit, mezi kterou se řadí například ještě ostřejší verze crossoveru GLC. Ta ponese název AMG GLC 63 a svou dynamikou má překonat Céčko.
Pod kapotou se totiž má nacházet twin-turbo osmiválcový motor, který má mít vyšší výkon, než u modelové řady C 63. To je celkem zarážející informace, jelikož Céčko je už takhle hodně rychlé. O to víc nás bude zajímat, jaké zážitky nabídne crossover se stálým pohonem všech kol.
Vůz by měl dorazit ještě před druhou polovinou roku 2018 a předpokládá se, že dorazí ještě ostřejší provedení s písmenkem S. Jen připomeňme, že Mercedes-AMG C 63 disponuje výkonem přes 470 koní , což stačí na zrychlení z nuly na stovku za pouhých 4,1 sekundy. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km / h a totéž se očekává od GLC 63.
Nadcházející verze GLC 63 a 63S dostanou v základu automatickou převodovku 9G-Tronic. Stejné ústrojí má také nejnovější Mercedes-AMG E 63. Novinka na poli zběsilých crossoverů má být odhalena ještě letos, přičemž místem premiéry se má stát některý z autosalonů v Evropě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?