Golf Alltrack, postrach kompaktních SUV, v novém

ar6, 9. prosince 2016, 01:01 Google+

Oplastované kombíky s vyšší světlou výškou jsou již delší dobu poměrně vážnou hrozbou pro kompaktní SUV. Často totiž nabízejí stejnou světlou výšku a pohon všech kol, přidávají k tomu ale větší vnitřní prostor. Jedním z takových automobilů je i Golf Alltrack, přijíždějící před koncem roku v lehce omlazeném kabátě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Omlazovací kúry se dočkal také Volkswagen Golf Alltrack.

Omlazovací kúry se dočkal také Volkswagen Golf Alltrack. | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Ač se to může zdát k neuvěření, Golf Alltrack se poprvé představil teprve na ženevském autosalonu 2015, do prodeje se pak dostal o pár měsíců později. Čas na facelift tedy v jeho případě tak úplně nenastal, přesto při modernizaci celé rodiny Golf neměl oplastovaný kombík s o 20 milimetrů vyšší světlou výškou příliš na výběr. Ve skutečnosti se toho ale příliš moc nezměnilo, oproti stávajícímu provedení má omlazený Alltrack navíc pouze nová přední světla s příplatkovou full-LED diodovou technologií a jinou grafiku skupinových reflektorů. K dispozici pak budou 17- nebo 18palcová litá kola.

O něco více je modernizace poznat uvnitř, konkrétně pak na multimédiích automobilu. Základní rádio Composition Colour se 6,5palcovým displejem mohou totiž postupně nahradit vyspělejší systém s navigací a obrazovkou s úhlopříčkou osm palců. Vůbec nejvýše stojí systém Discover Pro s navigací a 9,2palcovým displejem, jehož ovládání je kromě hlasu a doteku možné rovněž prostřednictvím gest. Další extra peníze bude znamenat digitální přístrojová deska, tvořená 12,3palcovou obrazovkou. Vedle nich pak zmodernizovaný Alltrack disponuje také hodnotnějšími dekory, kvalitnějším čalouněním nebo bezdrátovou nabíječkou.

Pod kapotou se v případě německého trhu objevuje jedna jediná pohonná jednotka. Zážehový čtyřválec 1.8 TSI nabízí 132 kW (180 k) v kombinaci se šestistupňovým dvouspojkovým automatem DSG a pohonem všech kol. Příchod turbodieselů je ale vysoce pravděpodobný. To konec konců potvrzuje i holandské zastoupení značky, pod kapotou tamního Alltracku se vedle benzínového čtyřválce objevuje i dvoulitrové TDI o výkonu 135 kW (184 k) v kombinaci s pohonem všech kol a převodovkou DSG. Ceny zatím známe pouze na německém trhu, kde startují na 33 650 eurech (cca 910 000 korun).

Vytisknout

Diskuze: Golf Alltrack, postrach kompaktních SUV, v novém

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

ford ranger

Ford ukáže hospodaření jinak. Elektromobily v miliardových ztrátách

Hyliko

Toyota bude dodávat moduly palivových článků do nákladních aut

Dodge Challenger SRT Demon 170

Nový Dodge Challenger SRT Demon 170 umí stovku hluboko pod 2 sekundy!

Ilustrační foto

Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Peugeot 907

Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

Ilustrační foto

Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

Mercedes-Benz eSprinter

Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

Ilustrační foto

NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

Volkswagen Touran

Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo2 - skvělé rodinné auto za 850 tisíc

rolls-royce ghost

Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

Jaguar C-X75 jako hvězda snímku Spectre

Pozapomenuté sportovní vozy díl 5., Jaguar C‑X75

Toyota Yaris GR

Jak správně zvládat aquaplaning či nenadálé smyky vašeho vozidla?

Peugeot 308 SW

TEST Peugeot 308 SW GT 1.2 PureTech – krásný kombík se základním benzinem

Mercedes A190 Twin

Pozapomenuté sportovní vozy díl 4., Mercedes A190 Twin

Toyota Mirai poháněná vodíkem na první veřejné tankovací stanici v ČR v Praze na Barrandově

V Česku deset vodíkových Toyot, otevřela první čerpací stanice

reklama

Doporučujeme

Honda minulý měsíc prodala v Austrálii úplně nový kus roadsteru S2000.

V Austrálii se před několika týdny prodala Honda S2000. Úplně nová!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Luxusní vůz na firmu? Výjimkou nejsou ani garáže ztrátových firem

  2. NEKOMPROMISNĚ, Slovensko půjde proti zákazu spalovacích motorů

  3. Test Mercedes-Benz eSprinter 312 KAWA: konečně elektromobil, který dává smyl

  4. Pozapomenuté sportovní vozy díl 6., Peugeot 907 uměl až 360 km/h

  5. Evropská komise vyměkla, ale ekodiktát dál pokračuje

  6. Ostřílený profesionál Andrýsek do čela Tatry

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud