Sedmé vydání Volkswagenu Golf už za pár týdnů čeká modernizace, která zvenku přinese jen decentní změny nárazníků nebo světel. O to více ale designéři a technici zapracovali na interiéru. Jak ukazují snímky, zveřejněné holandským AutoBlogem, minimálně ve vyšších stupních výbavy se u kompaktního bestselleru můžeme těšit na zcela novou obrazovku multimediálního systému. Ta nabídne patrně úhlopříčku 9,5 palce a ovládání nejen dotykem, ale i gesty. Na rozdíl od současných systémů pak má tlačítka pouze na jedné straně. Uvedení takto velké obrazovky ale úplně nezahubí současnou paletu (ta obsahuje různé systémy s displeji o úhlopříčce 5, 6,5 nebo 8 palců). Minimálně obrazovka s úhlopříčkou 6,5 palce zůstane v nabídce i nadále. Vedle multimédií ale uniklé snímky neukazují nic příliš nového. Mezi příplatky se ale každopádně objeví Virtual Cockpit.
Ačkoliv se čtyřdveřové kupé nějaký ten pátek jmenuje CC, pořád toho má dost společného s Passatem. A to pravděpodobně zůstane zachováno i u nadcházející druhé generace, jejíž vnější vzhled se bude o sedanu nebo kombi střední třídy zásadně lišit. O kabině se to ale říci nedá, především pokud se zaměříte na tvarování výdechů ventilace a přístrojovou desku. Středová konzole se díky velkému displeji multimediálního systému poněkud liší, dá se ale předpokládat, že něco podobného dostane v rámci modernizace i Passat. Tutovkou je použití digitálního přístrojového panelu, který mnohem mainstreamovější model nabízí.
Posledním do party je SUV Teramont, které bude minimálně některých technická řešení sdílet s Kodiaqem. Jestli to bude zrovna interiér je aktuálně těžké odhadovat, podle všech dostupných indicií bychom ale podobné rozvržení měli najít i ve Škodovce. Co tu tedy máme? Centrálně umístěný displej multimediálního systému, ohraničený pouze dvěma výdechy ventilace, může částečně připomenout pickup Amarok. Spodní část středové konzole je vyhrazena ovladačům ventilace, klimatizace a dalších funkcí. Mladoboleslavský model samozřejmě dostane prvky, shodné s ostatními modely značky (především Superbem), základní architektura se ale měnit nebude. Co u SUV zaujme, to je poměrně široká středová loketní opěrka, připomínající typické americké pickupy. Pro úplnost doplníme, že Golf se představí nejspíše už v Paříži, CC někdy během příštího roku a Teramont velmi pravděpodobně v listopadu v Los Angeles.