Je to interiér nové Škody Kodiaq? Velký únik Volkswagenu pokračuje

Pohled do interiéru Volkswagenu Teramont.
Pohled do interiéru Volkswagenu Teramont., foto: autoblog.nl
ar6 25. srpna 2016 17:37
Sdílej:

Před dvěma dny Volkswagenu unikla podoba hned tří důležitých novinek. Zatímco modernizace Golfu příliš změn nepřinese, druhá generace CC je úplně jiná než ta stávající. Třetím do party se stalo SUV Teramont, v některých aspektech příbuzný Škody Kodiaq. Dnes se vedle karosérie můžeme podívat i do interiérů všech tří vozů, kde čeká nejedno překvapení.

Sedmé vydání Volkswagenu Golf už za pár týdnů čeká modernizace, která zvenku přinese jen decentní změny nárazníků nebo světel. O to více ale designéři a technici zapracovali na interiéru. Jak ukazují snímky, zveřejněné holandským AutoBlogem, minimálně ve vyšších stupních výbavy se u kompaktního bestselleru můžeme těšit na zcela novou obrazovku multimediálního systému. Ta nabídne patrně úhlopříčku 9,5 palce a ovládání nejen dotykem, ale i gesty. Na rozdíl od současných systémů pak má tlačítka pouze na jedné straně. Uvedení takto velké obrazovky ale úplně nezahubí současnou paletu (ta obsahuje různé systémy s displeji o úhlopříčce 5, 6,5 nebo 8 palců). Minimálně obrazovka s úhlopříčkou 6,5 palce zůstane v nabídce i nadále. Vedle multimédií ale uniklé snímky neukazují nic příliš nového. Mezi příplatky se ale každopádně objeví Virtual Cockpit.

Ačkoliv se čtyřdveřové kupé nějaký ten pátek jmenuje CC, pořád toho má dost společného s Passatem. A to pravděpodobně zůstane zachováno i u nadcházející druhé generace, jejíž vnější vzhled se bude o sedanu nebo kombi střední třídy zásadně lišit. O kabině se to ale říci nedá, především pokud se zaměříte na tvarování výdechů ventilace a přístrojovou desku. Středová konzole se díky velkému displeji multimediálního systému poněkud liší, dá se ale předpokládat, že něco podobného dostane v rámci modernizace i Passat. Tutovkou je použití digitálního přístrojového panelu, který mnohem mainstreamovější model nabízí.

Posledním do party je SUV Teramont, které bude minimálně některých technická řešení sdílet s Kodiaqem. Jestli to bude zrovna interiér je aktuálně těžké odhadovat, podle všech dostupných indicií bychom ale podobné rozvržení měli najít i ve Škodovce. Co tu tedy máme? Centrálně umístěný displej multimediálního systému, ohraničený pouze dvěma výdechy ventilace, může částečně připomenout pickup Amarok. Spodní část středové konzole je vyhrazena ovladačům ventilace, klimatizace a dalších funkcí. Mladoboleslavský model samozřejmě dostane prvky, shodné s ostatními modely značky (především Superbem), základní architektura se ale měnit nebude. Co u SUV zaujme, to je poměrně široká středová loketní opěrka, připomínající typické americké pickupy. Pro úplnost doplníme, že Golf se představí nejspíše už v Paříži, CC někdy během příštího roku a Teramont velmi pravděpodobně v listopadu v Los Angeles.

Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.