Italská policie dostala do služby dvě zcela nové ostré vozy Giulia Quadrifoglio. Ty mají výkon 510 koní a zloduchové by se jich měli začít bát.
Oba vozy budou sloužit v Římě a Miláně, jsou vybaveny tradičním modročerveným zbarvením, nechybí potřebné LED majáky na střeše, nápisy Carabinieri na boku vozu a dodatečné policejní světla v masce chladiče.
V kabině se ocitlo policejní rádio, tablet pro spolujezdce a nové rozvaděče pro řízení světla a sirény. Obě auta mají také defibrilátor, přenosné chladicí jednotky, skladovací přihrádky pro zbraně a držáky na dvě ruční baterky.
Stejně jako standardní model, jsou policejní verze poháněny biturbo 2,9litrovým šestiválcem o výkonu 510 koňských sil. Motor je spojen s šestistupňovou manuální převodovkou, která umožňuje vozu zrychlit z 0-100 km/h za 3,9 sekundy a maximální nejvyšší rychlost překročí hranici 300 km/h.
Nové Alfy Romeo dostane jen hrstka speciálně vybraných policistů, kteří prošli školením od instruktorů Alfa Romeo na okruhu Varano de Melegari. Policisté pak budou obě Giulie Q využívat při provádění speciálních operací, při eskortování významných osob nebo transportu krve a orgánů
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?