Důkladný facelift prodělala Audi A6 a A7 Sportback teprve před necelými dvěma roky. Přesto se v Ingolstadtu odhodlali k další omlazovací kůře obou modelů, která je ale víceméně jen symbolická. V boji s novou třídou E tak čtyři kruhy pořád malinko ztrácí.
Audi A6 i Audi A6 Avant se v přední části chlubí upraveným nárazníkem se zvýrazněnými linkami kolem nasávacích otvorů. S touto změnou ladí rovněž tvarování bočních prahů a zadního nárazníku. Maska chladiče single frame je tvořena horizontálními lamelami v černé lesklé barvě, na opačné straně je upravený difuzor. Volitelný paket S line přináší masku s matně černým rámečkem a lesklým chromovaným žebrováním, stejný materiál je použit také na boční nasávací otvory a u verzí s adaptivním tempomatem na logo výrobce.
Řada A6 i A7, včetně sportovních variant S, má v nabídce nově červený lak Matador a zelený Gotland, z A6 Allroad se do standardních modelů A6 a A7 rozšířila hnědá Java. S novými laky koresponduje osvěžená nabídka litých kol ve dvou verzích pro A6 a A6 Avant, respektive třech pro A7 Sportback.
Osvětlení interiéru a zavazadlového prostoru nově zajišťují LED diody. Dekorační plochy palubní desky mohou být ve stříbrném hliníku a achátové šedi, A6 Allroad má bronzový hliník. Multimediální systém MMI nabízí rozšířenou konektivitu s chytrými telefony a rovněž rozhraní Apple CarPlay a Android Auto. Součástí výbavy bude i bezdrátová nabíječka, pro zadní cestující jsou určeny dva tablety, které mohou být odneseny i mimo vozidlo. Opět platí, že všechny změny se objevují i u modelů S6 a S7 Sportback.
Pro Audi A6 Allroad je největší novinkou balíček Advanced. Ten obsahuje hnědý lak Soho, ochranné obložení karosérie v šedé barvě a dvacetipalcová kola. Uvnitř mají místo sportovní sedadla v kůži Valcona, velurové koberečky a hnědá barva Santos se stříbrným prošíváním a stříbrnými hliníkovými dekory. Pohon všech kol quattro je vybaven sportovním diferenciálem.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?