Důkladný facelift prodělala Audi A6 a A7 Sportback teprve před necelými dvěma roky. Přesto se v Ingolstadtu odhodlali k další omlazovací kůře obou modelů, která je ale víceméně jen symbolická. V boji s novou třídou E tak čtyři kruhy pořád malinko ztrácí.
Audi A6 i Audi A6 Avant se v přední části chlubí upraveným nárazníkem se zvýrazněnými linkami kolem nasávacích otvorů. S touto změnou ladí rovněž tvarování bočních prahů a zadního nárazníku. Maska chladiče single frame je tvořena horizontálními lamelami v černé lesklé barvě, na opačné straně je upravený difuzor. Volitelný paket S line přináší masku s matně černým rámečkem a lesklým chromovaným žebrováním, stejný materiál je použit také na boční nasávací otvory a u verzí s adaptivním tempomatem na logo výrobce.
Řada A6 i A7, včetně sportovních variant S, má v nabídce nově červený lak Matador a zelený Gotland, z A6 Allroad se do standardních modelů A6 a A7 rozšířila hnědá Java. S novými laky koresponduje osvěžená nabídka litých kol ve dvou verzích pro A6 a A6 Avant, respektive třech pro A7 Sportback.
Osvětlení interiéru a zavazadlového prostoru nově zajišťují LED diody. Dekorační plochy palubní desky mohou být ve stříbrném hliníku a achátové šedi, A6 Allroad má bronzový hliník. Multimediální systém MMI nabízí rozšířenou konektivitu s chytrými telefony a rovněž rozhraní Apple CarPlay a Android Auto. Součástí výbavy bude i bezdrátová nabíječka, pro zadní cestující jsou určeny dva tablety, které mohou být odneseny i mimo vozidlo. Opět platí, že všechny změny se objevují i u modelů S6 a S7 Sportback.
Pro Audi A6 Allroad je největší novinkou balíček Advanced. Ten obsahuje hnědý lak Soho, ochranné obložení karosérie v šedé barvě a dvacetipalcová kola. Uvnitř mají místo sportovní sedadla v kůži Valcona, velurové koberečky a hnědá barva Santos se stříbrným prošíváním a stříbrnými hliníkovými dekory. Pohon všech kol quattro je vybaven sportovním diferenciálem.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?