Důkladný facelift prodělala Audi A6 a A7 Sportback teprve před necelými dvěma roky. Přesto se v Ingolstadtu odhodlali k další omlazovací kůře obou modelů, která je ale víceméně jen symbolická. V boji s novou třídou E tak čtyři kruhy pořád malinko ztrácí.
Audi A6 i Audi A6 Avant se v přední části chlubí upraveným nárazníkem se zvýrazněnými linkami kolem nasávacích otvorů. S touto změnou ladí rovněž tvarování bočních prahů a zadního nárazníku. Maska chladiče single frame je tvořena horizontálními lamelami v černé lesklé barvě, na opačné straně je upravený difuzor. Volitelný paket S line přináší masku s matně černým rámečkem a lesklým chromovaným žebrováním, stejný materiál je použit také na boční nasávací otvory a u verzí s adaptivním tempomatem na logo výrobce.
Řada A6 i A7, včetně sportovních variant S, má v nabídce nově červený lak Matador a zelený Gotland, z A6 Allroad se do standardních modelů A6 a A7 rozšířila hnědá Java. S novými laky koresponduje osvěžená nabídka litých kol ve dvou verzích pro A6 a A6 Avant, respektive třech pro A7 Sportback.
Osvětlení interiéru a zavazadlového prostoru nově zajišťují LED diody. Dekorační plochy palubní desky mohou být ve stříbrném hliníku a achátové šedi, A6 Allroad má bronzový hliník. Multimediální systém MMI nabízí rozšířenou konektivitu s chytrými telefony a rovněž rozhraní Apple CarPlay a Android Auto. Součástí výbavy bude i bezdrátová nabíječka, pro zadní cestující jsou určeny dva tablety, které mohou být odneseny i mimo vozidlo. Opět platí, že všechny změny se objevují i u modelů S6 a S7 Sportback.
Pro Audi A6 Allroad je největší novinkou balíček Advanced. Ten obsahuje hnědý lak Soho, ochranné obložení karosérie v šedé barvě a dvacetipalcová kola. Uvnitř mají místo sportovní sedadla v kůži Valcona, velurové koberečky a hnědá barva Santos se stříbrným prošíváním a stříbrnými hliníkovými dekory. Pohon všech kol quattro je vybaven sportovním diferenciálem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?